پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:54 - 1397/09/14

لحظه سقوط مرد ماجراجو داخل استخر کروکودیل ها! +فیلم

مردی که از یک طناب روی استخر ده‌ها کروکودیل آویزان بود ناگهان در اثر پاره شدن طناب به داخل استخر کروکودیل سقوط کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، ویدئوی وحشتناکی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط یک مرد ماجراجو را به داخل یک استخر پر از کروکودیل به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که این مرد تلاش می کند با گرفتن یک طناب روی استخر کروکودیل ها آویزان شود ناگهان در اثر پاره شدن طناب به داخل استخر سقوط می کند.

ویدئوی سقوط این مرد ماجراجو به داخل استخر کروکودیل ها بلافاصله در شبکه های اجتماعی منتشر شد که با حیرت بسیاری از کاربران همراه بود.

در ابتدای ویدئو "مایکل وومر" در حال غذا دادن به این کروکودیل ها در استخر متعلق به خودش در شهر اورلندو در ایالت فلوریدای آمریکا دیده می شود. او در حالی که در این ویدئو از یک نردبان چوبی بالا می رود این حیوانات گرسنه نیز در آب استخر در حالی که منتظر دریافت غذای بیشتر هستند دیده می شوند. در ادامه مایکل اقدام به گرفتن یک طناب که در بالای استخر آویزان شده است می کند و تلاش می کند تا با کمک طناب عرض استخر را طی کند. در همین لحظه ظاهرا این طناب پوشیده نمی تواند وزن زیاد این مرد ماجراجو را تحمل کند و او ناگهان به بین کروکودیل ها که دقیقا در پایین دیده می شوند سقوط می کند.

هنوز مشخص نیست که این مرد ماجراجو در اثر این حادثه تا چه حد دچار جراحت شده است اما او آنقدر خوش شانس بود که موفق شد پس از سقوط در استخر زنده از آن خارج شود. مایکل در گفتگو با یکی از رسانه های انگلیسی زبان گفت: " من کاملا به خطرات کروکودیل ها آگاه هستم و این کار من ریسک محسوب می شد. اما می خواهم مردم را به دوست داشتن کروکودیل ها ترغیب کنم. من همیشه دوست دارم در بالای کروکودیل ها با یک طناب تاب بازی کنم ."

download

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین