پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:59 - 1398/02/05

«روایت انحراف» به نمایشگاه کتاب رسید

جنجال جدید احمدی نژاد با انتشار یک کتاب!

کتابی که انتشار گزیده‌ای از آن در «سایت مشرق»، واکنش احمدی‌نژاد و حامیانش را برانگیخته بود، بالاخره موفق به اخذ مجوز شده و در نمایشگاه کتاب به دست مخاطبان خواهد رسید.
کارگر آنلاین :  «روایت انحراف؛ نگاهی نو به افکار و عقاید محمود احمدی‌نژاد و حلقه بهار» که انتشار گزیده‌هایی از آن با واکنش تند محمود احمدی‌نژاد و حلقه هواداران وی همراه شده بود، توسط «انتشارات دیدمان» در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.
 
در این کتاب به بررسی عقاید و افکار حلقه موسوم به بهار پرداخته شده است. کنکاشی که می‌تواند نسبت عقاید و افکار این حلقه با مکتب «اسلام ناب» که «انقلاب اسلامی» تعین یافته وجه نهضتی آن در عصر کنونی است را مشخص نماید. در این کتاب تلاش شده تا به پرسش‌هایی مانند؛ «چرا به لیدرهای جریان موسوم به بهار، حلقه انحرافی گفته می‌شود؟»، «کدام بخش از اندیشه این حلقه، انحرافی است؟» و … پاسخ داده شود.
 
کتاب روایت انحراف در ۶۳۲ صفحه توسط «انتشارات دیدمان» چاپ شده و به بازار عرضه گردیده است. علاقمندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سالن ناشران عمومی (شبستان)، راهرو ۲۲، غرفه «انتشارات دیدمان» مراجعه نموده یا با شماره تلفن ۲۶۱۵۳۲۹۱ تماس گرفته یا از طریق پایگاه didemanbook.ir اقدام  به خرید نمایند.
منبع : سایت مشرق نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین