پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:56 - 1398/03/13

انفجار خونین در محل استراحت کارگران + تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از انفجار شدید در یک ساختمان در محله پامنار و زخمی شدن چهار نفر در پی این انفجار خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین ، ملکی با اعلام خبر انفجار در یک ساختمان در محله پامنار درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 20:26 شب گذشته (12 خرداد 98) یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان در محله پامنار، کوچه اردیبشهت به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک بنای دو طبقه قدیمی بود که طبقه اول آن به‌ انبار نگهداری لوازم یدکی و طبقه دوم به محلی برای استراحت کارگران اختصاص داشت.

وی افزود: 6 کارگر جوان افغان در طبقه دوم ساختمان مشغول پخت‌وپز غذا بودند که بر اثر نشت گاز از کپسول انفجاری رخ می‌دهد.

ملکی تصریح کرد: این انفجار بخشی از سقف و دیواره‌های طبقه دوم را تخریب می‌کند، اما خوشبختانه به آتش‌سوزی منجر نمی‌شود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: دو نفر از کارگران به دلیل حضور در بالکن آسیبی نمی‌بینند، اما حرارت اولیه انفجار به مصدومیت چهار کارگر دیگر منجر می‌شود.

وی با اشاره به ریزش قطعات تخریب شده به داخل حیاط و شدت مصدومیت دو نفر از این کارگران افزود: مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند و آتش‌نشانان نسبت به آواربرداری اقدام کردند که مشخص شد فردی زیر آوار نمانده و عملیات در ساعت 21:12 به پایان رسید.

ملکی متذکر شد: کپسولهای گاز مایع در صورت نشتی به‌خاطر سنگین‌تر بودن از هوا، در کف قرار می‌گیرد و با ایجاد کوچکترین جرقه و شعله می‌تواند منجر به انفجار و تخریب زیادی شود.

بیشتر بخوانید
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین