پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:04 - 1400/04/20

خلبان مشهور افغان ترور شد

افراد مسلح یک خلبان افغان را در شهر کابل کشتند و بیش از سیصد عضو طالبان در عملیات شبانه روز گذشته نظامیان افغان کشته یا زخمی شدند.

کارگر آنلاین | افراد مسلح یک خلبان افغان را در شهر کابل کشتند و بیش از سیصد عضو طالبان در عملیات شبانه روز گذشته نظامیان افغان کشته یا زخمی شدند.

منابع امنیتی گفته اند عزیز الله یک خلبان ارتش در حوزه هشتم امنیتی شهر کابل به ضرب گلوله افراد مسلح ناشناس کشته شد. طالبان مسوولیت ترور خلبان افغان را در شهر کابل برعهده گرفت.

سخنگوی طالبان نیز اعلام کرد عناصر مسلح این گروه یک فروند بالگرد نظامی بلک هاوک نیرو‌های افغان را در حمله به فرودگاه قندوز منهدم کردند.

از سوی دیگر وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد: در عملیات شبانه روز گذشته نظامیان افغان در یازده استان افغانستان، دویست و شش عضو طالبان کشته و صد و یک نفر از آن‌ها زخمی شدند. در این عملیات سیزده حلقه مین نیز کشف خنثی شد.
از سوی دیگر مسوولان محلی استان غزنی اعلام کردند: شهر غزنی مرکز استان غزنی افغانستان بامداد امروز بار دیگر هدف حمله طالبان قرار گرفت، اما نظامیان افغان این حمله را دفع کردند.

طالبان به پاسگاه‌های کمربندی شهر غزنی حمله کردند، هنوز از تلفات طرف‌های درگیر گزارشی منتشر نشده است.
طالبان در روز‌های گذشته نیز شهر غزنی را هدف حملات خود قرار دادند و حتی دامنه جنگ به مناطق مسکونی این شهر کشیده شد.

خبر دیگر اینکه فردوس فرامرز سخنگوی پلیس کابل گفت: نیرو‌های پلیس یک حلقه مین کارگذاشته شده در یکی از مناطق حوزه هجدهم امنیتی شهر کابل را کشف و خنثی و از یک انفجار تروریستی جلوگیری کردند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
برادر کشی مسلمانان تا کی؟
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین