پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ21115:59 - 1398/05/16

فیش حقوقی با استفاده از کد دستوری قابل مشاهده است؛

خبر خوب تامین اجتماعی برای بازنشستگان اعلام شد

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد دستوری #9*142* برای دارندگان سیم کارت همراه اول و کد دستوری #9*1420* برای دارندگان سیم کارت‌های ایرانسل و رایتل قابل دریافت است.
به گزارش کارگرآنلاین ، علی معیری اظهار داشت: تلاش شده است که ارائه خدمات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران در نهایت سهولت باشد تا این عزیزان به فراخور نیاز خود به راحتی بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
 
وی افزود: مستمری بگیران می‌توانند با وارد کردن شماره ملی و شماره مستمری در این سامانه مبالغ پرداختی، کسورت و مانده وام‌های خود را مشاهده کنند.
 
معیری گفت: استفاده از کد دستوری یکی از بهترین و ساده‌ترین روشها برای استفاده از سرویس‌های استعلامی سازمان تأمین اجتماعی است که حتی از طریق تلفن‌های همراه غیرهوشمند و بدون نیاز به اینترنت نیز قابل استفاده است و بر همین اساس دریافت اطلاعات فیش حقوقی بازنشستگان از طریق این سرویس راه‌اندازی شده است.
 
وی ادامه داد: خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی با استفاده از تمامی روش‌ها و فن‌آوری‌های نوین درحال توسعه است تا جامعه تحت پوشش این سازمان بتوانند خدمات مورد نیاز را به بهترین روش دریافت کنند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
باسلام
من جانباز شیمیایی واز مجروحان جنگ تحمیلی هستم. یک ریال هم از بنیاد نمیگیرم.. 33 سال سابقه پرداخت بیمه داشتم با 5 تا بچه الان 1480 تومان ماهیانه به من میدن.. 37 میلیون هم بابت 7سال سختی زیان آور بیمه شعبه 3 شیراز ازم گرفته.. الان بنده با توجه به مشگلات اقتصادی با این 5 تا بچه چکارکنم..
سلام بعد از ٣١سال كار ميزان بازنشستگی دومیلیون میگیرم واقعا برای این اطلاع رسانی چقدر هزینه سهم بازنشسته میشود. و این درآمد اطلاع رسانی مهمتراز وضعیت بازنشسته ها نیست
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین