پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:47 - 1398/05/29

خبر خوش برای خریداران مسکن اعلام شد

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به کاهش نرخ مسکن در مرداد امسال، گفت: با این روال قیمتی در آینده نزدیک، نرخ‌ها در بخش مسکن باید به صورت محسوسی کاهش یابد.
به گزارش کارگر آنلاین ، عبدالناصر همتی در گفت‌وگوی ویژه خبری با یادآوری این‌که تورم نقطه به نقطه طی ۴ ماه گذشته کاهنده بوده است، اظهار کرد: شتاب افزایش قیمت‌ها کم و ترس هایی مانند تورم ونزوئلایی در ایران برطرف شده است.
 
محمدحسن علمداری مدیر اعتبارات بانک مسکن با یادآوری این‌که به بانک مرکزی پیشنهاد افزایش سقف وام خرید مسکن به ۲۸۰ میلیون تومان را دادیم که با آن مخالفت شد، افزود: با توجه به سیاست‌های اعتباری بانک مسکن، وام ساخت برای سازندگان حرفه‌ای دارای صلاحیت را به ۱۴۰میلیون تومان افزایش دادیم.
 
وی با بیان این‌که در صورت استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت مسکن ۱۷۰ میلیون تومان وام به سازندگان پرداخت می‌شود، تصریح کرد: صلاحیت سازندگان را ادارات راه و شهرسازی و انجمن انبوه‌سازان تأیید می‌کنند.
 
مدیر اعتبارات بانک مسکن با ابراز این‌که سیاست‌های اعتباری بانک به شعب ابلاغ شده است میزان سود تسهیلات جدید ساخت را ۱۸ درصد اعلام کرد و گفت: پیش از این وام ساخت ۹۰ و ۱۱۰ میلیون تومان (در صورت استفاده از فناوری‌های نوین) بود.
 
منبع: تسنیم
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین