پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:59 - 1398/06/11

خواص عرق شاتره +20 خاصیت معجزه آسا

گیاه شاتره که از آن با نام‌های بقلة‌الملک، شاه‌ترج و پیت پاپارا در کتب طب سنتی یاد شده، گیاهی است علفی، یکساله با ارتفاع تا 80 سانتی متر و از تیره شاه‌ترگان که در طب سنتی ایرانی از آن بیشتر در درمان بیماری‌های کبدی استفاده می‌شده است. لیکن برخی خواص دیگر این گیاه عبارتند از خاصیت صفرابر، اشتهاآور و تصفیه کنده خون، همچنین شاتره سرشار از انواع ویتامین‌ها به ویژه ویتامین است و از اینرو برای درمان بیماری‌های پوستی استفاده از عرق شاتره بسیار مفید می‌باشد. در مورد مصرف شا‌تره در طول دوران بارداری و شیردهی اطلاعات متناقضی وجود دارد و بهتر است در این دوران مصرف نشود و در صورت لزوم مصرف با پزشک مشورت گردد.
به گزارش کارگر آنلاین ، گیاه شاتره که از آن با نام‌های بقلة‌الملک، شاه‌ترج و پیت پاپارا در کتب طب سنتی یاد شده، گیاهی است علفی، یکساله با ارتفاع تا 80 سانتی متر و از تیره شاه‌ترگان که در طب سنتی ایرانی از آن بیشتر در درمان بیماری‌های کبدی استفاده می‌شده است. لیکن برخی خواص دیگر این گیاه عبارتند از خاصیت صفرابر، اشتهاآور و تصفیه کنده خون، همچنین شاتره سرشار از انواع ویتامین‌ها به ویژه ویتامین است و از اینرو برای درمان بیماری‌های پوستی استفاده از عرق شاتره بسیار مفید می‌باشد. در مورد مصرف شا‌تره در طول دوران بارداری و شیردهی اطلاعات متناقضی وجود دارد و بهتر است در این دوران مصرف نشود و در صورت لزوم مصرف با پزشک مشورت گردد.
 
 
مدر (ادرار آور)تب برتصفیه کننده خونمفید برای نارسائی های کبداشتها آوردرمان عفونت های پوستی، قارچ های جلدی، اگزماخارش بدنضد یرقانرفع حرارتدرمان جزاممفید برای زخم های دهانرفع صفراکم کننده غلظت و چسبندگی خوننشاط آورروشن کننده پوستتقویت قوه بینایی و پاکسازی چشمانسداد طحالسودازدگی و بیماری‌های صفراوی ضداسهال ضد تهوع
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین