پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ10112:12 - 1398/06/21

عفونت و سرما خوردگی را با “آبلیمو و عسل” ناشتا سریع درمان کنید

با مصرف ترکیب آب لیموی تازه و عسل با 12 سرطان فاصله بگیرید

ترکیب بی نظیر عسل و آبلیمو فواید زیادی برای سلامتی دارد ، بعد از آشنایی بیشتر با خواص این نوشیدنی جادویی، اصرار مادربزرگ خود را برای مصرف نوشیدنی لیمو و عسل درک می کنیم.
به گزارش کارگر آنلاین ، اگر حکایاتی در باره ویژگی کم کردن وزن این نوشیدنی عسل و لیمو، شنیده اید،بیشتر اغراق آمیز هستند ؛ آنچه واقعا اتفاق می افتد، چربی سوزی است، که دقیقا، همان کم کردن وزن نیست. این نوشیدنی، با این حال، دارای مزایای سلامتی فراوانی است که در ادامه این بخش از سللامت نمناک به دنبال ادامه مزایای مصرف آب لیمو عسل بروید. عسل و لیمو از جمله موادی هستند که هر یک به دلیل خواص متعدد و ویژه خود مورد توجه بسیاری از متخصصان تغذیه قرار گرفته اند. هم عسل و هم لیمو دارای خواص ضد باکتری و آنتی اکسیدانی هستند، در نتیجه مصرف آنها موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. همچنین ترکیب عسل و آبلیمو می تواند به کاهش وزن و افزایش سلامت پوست و مو کمک کند احتمال زیاد بعد از آشنایی بیشتر با خواص این نوشیدنی جادویی، بیشتر اصرار مادربزرگ خود را برای مصرف نوشیدنی لیمو و عسل درک کنیم. 
 
فواید آبلیمو و عسل به صورت ناشتا
فواید ترکیب عسل و لیمو 
1. در صبح انرژی خود را افزایش دهید 
 
این نوشیدنی، یک انرژی سریع و فوری را برای مدت طولانی فراهم می کند ، عسل یک خوراکی انرژی زا است که عمدتا از قندهای ساده مانند فروکتوز و گلوکز تشکیل شده است و 64 کالری در هر قاشق غذاخوری را تولید می کند. در طول هضم، کربوهیدراتهای اصلی، فروکتوز و گلوکز به سرعت به خون منتقل می شوند و می توانند تاپبرای نیازهای انرژی در طول روز استفاده شوند همچنین لیمو، توانایی افزایش سوخت و ساز بدن را دارد. اسید سیتریک موجود در لیمو عملکرد و نمک سیترات، که بخشی از چرخه اسید سیتریک است - زنجیره ای از واکنش های مهم برای متابولیسم انرژی است.
 
 آبلیمو و عسل ناشتا
 
نوشیدنی آبلیمو و عسل چه فوایدی دارد
فواید بی نظیر نوشیدنی آبلیمو و عسل برای لاغری و چربی سوزی
2.می تواند در سوزاندن چربی و کاهش وزن کمک کند اما چگونه شربت آب لیمو عسل به چربی سوزی کمک می کنند؟
 
به نظر می رسد به طور کامل توسط ویتامین C موجود در لیمو ،انجام می شود.محققان تغذیه، در دانشگاه ایالتی آریزونا دریافتند که، مقدار ویتامین C موجود در جریان خون ،به طور مستقیم با سوزانده شدن چربی ،در طول ورزش و در حالت استراحت، ارتباط دارد همچنین تحقیقات نشان داده است، که یک رژیم غذایی سم زدایی با لیمو ،شامل مخلوط آب لیمو با شیره ارگانیک افرا و عصاره نخل، در سوزاندن چربی بسیار موثر هستند. اما توجه داشته باشید که یک رژیم غذایی سم زدایی با لیمو اساسا یک رژیم غذایی بسیار کم کالری است. از آنجایی که امکان زنده ماندن با این مقدار پایین کالری وجود ندارد، مقدار کالری خود را ثابت نگه دارید، اما بعد از اینکه لیوان شربت خود را خوردید، ورزش کنید.  
 
آبلیمو و عسل 
 
فواید آبلیمو و عسل برای لاغری
سم زدایی کبد با ترکیب بی نظیر آبلیمو و عسل 
3. کمک به سم زدایی کبد
 
اگر از عفونت های دستگاه ادراری رنج می برید، شربت آب لیمو عسل بخورید آیا می دانید چرا در بسیاری از رژیم های سم زدایی، لیمو نقش اصلی را بازی می کنند؟ لیمو ،غنی از ویتامین C است که آنتی اکسیدان است و به تولید گلوتاتیون کمک می کند. در حال حاضر، گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان طبیعی در بدن است که کمک می کند تا سموم موجود در کبد را خنثی کند به علاوه، شربت لیمو عسل به عنوان یک دیورتیک عمل می کند، به این معنا که می تواند سم را سریع تر از طریق ادرار خارج کند.
 
 نوشیدن آبلیمو و عسل 
 
فواید آبلیمو و عسل برای سم زدایی کبد
4. کمک به هضم و تغذیه باکتری های خوب روده و درمان یبوست
 
مرکبات، مانند لیمو دارای آنتی اکسیدان ها هستند .که به لطف ویتامین C و فلاونوئیدها ،آنها، به هضم و جذب غذا در بدن کمک می کنند اسید آسکوربیک و اسید سیتریک موجود در لیمو، به تولید اسید معده برای کمک به هضم کمک می کند از سوی دیگر، عسل مانع و باعث درمان اختلالات گوارشی مانند زخم معده، گاستریت و گاستروانتریت می شود. اینها حتی دارای خاصیت پروبیوتیکی در روده هستند - که باعث پرورش باکتری های خوب در روده می شود. 
 
هر دوی لیمو و عسل هنگامی که با آب مخلوط می شوند، می تواند در واقع باعث افزایش حرکات حلقوی (انقباضات برای کمک به حرکت مواد غذایی) در دستگاه گوارش شوند و کمک به کاهش یبوست می کنند این یک درمان محبوب خانگی است و نظرات کاربران نشان می دهد که واقعا کار می کند! 
 
 
 
نوشیدن آبلیمو و عسل
 
فواید آبلیمو و عسل ناشتا در درمان یبوست
آبلیمو و عسل ترکیبی فوق العاده برای درمان آکنه
5.جلوگیری و درمان آکنه
 
هیچ چیزی در شربت لیمو عسل وجود ندارد که نتواند پوست را تمیز، جوان و بدون آکنه کند همانطور که پیش از این گفتیم، آب لیمو عسل به ازبین بردن سموم کمک می کند و روده شما را تغذیه می کند یک روده خوب و سالم با پوست خوب و سالم، مرتبط است به علاوه، آب لیمو تا به اثرات ضد باکترییایی اثبات شده ای دارد.
 
 آبلیمو و عسل
 
فواید آبلیمو و عسل برای پوست
معجون آبلیمو و عسل و درمان عفونت گلو و سرما خوردگی
6.مبارزه با عفونت های گلو
 
شربت لیمو عسل، در مراقبت از عفونت گلو فوق العاده است عسل با خواص خود، زخم را بهبود می بخشد و می تواند گلودرد را تسکین دهد قبلا خواص ضد باکتری لیمو را ذکر کردیم. لیمو در ترکیب با عسل، مانند سحر و جادو در برابر عفونت ها کار می کند آب را گرم کنید، در حدی که موقع نوشیدن گلو را نسوزاند حالا به آب، یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید و مخلوط کنید سپس آب کمی از لیمو را اضافه کنید و بلافاصله بنوشید. 
 
آبلیمو و عسل 
 
فواید آبلیمو و عسل برای سرما خوردگی
7.سیستم ایمنی را تقویت و از بروز بیماری ها جلوگیری میکند
 
اگر شما به طور مرتب مریض می شوید، شربت لیمو عسل بهترین نوشیدنی برای شروع روزتان است مرکباتی مانند لیمو که غنی از ویتامین C و مواد مغذی مانند ساپونین ها، آلکالوئیدها و فلاونوئیدها هستند، باعث افزایش سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند. در دراز مدت، مصرف منظم شربت لیمو عسل می تواند از بسیاری بیماری ها شما، محافظت کند ؛ همانطور که می دانید، لیمو غنی از ویتامین C، فلاونوئیدها، بتا کاروتن، لیموویید، اسید فولیک و فیبر رژیمی است که آنها را در برابر بیماری هایی مانند آب مروارید، بیماری های قلبی عروقی، فشار خون بالا و حتی سرطان مفید هستند و تاثیر می گذارند. 
 
نوشیدن آبلیمو 
 
فواید آبلیمو و عسل برای تقویت سیستم ایمنی بدن
چگونه شربت لیمو عسل تهیه کنیم
با توجه به بسیاری از مزایای سلامتی این نوشیدنی، اگر خودتان را به این نوشیدنی عادت دهید، دنیای بسیار بهتر خواهد شد. 
 
 آبلیمو و عسل 
 
طرز تهیه شربت آبلیمو و عسل 
1.یک نصفه لیمو را در یک فنجان آب گرم بریزید. 
 
2.یک قاشق چای خوری عسل را به آن مخلوط اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. 
 
نخستین چیزی که در اول صبح می نوشید، این شربت باشد، ترجیحا بعد از مسواک زدن دندان هایتان آنرا بنوشید.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین