پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:28 - 1398/09/18

حجت نظری:

فعالیت‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران محدود می‌شود

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در جریان بررسی کلیات برنامه سال آینده سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مفرر شد گستره فعالیت‌های این سازمان محدود و مشخص‌تر شود.
به گزارش کارگر آنلاین ، حجت نظری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، اظهار کرد: دستور نخست کمیسیون فرهنگی مربوط به حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری بود و گزارشی از عملکرد و کلیات برنامه سال آینده این سازمان از سوی مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری مطرح شد.
 
وی ادامه داد: در بیان کلیات برنامه سازمان، دایره فعالیت‌ها گسترده دیده شده بود اما نظر اعضای کمیسیون این بود که گستره این فعالیت‌ها باید مشخص‌تر و مواردی که ممکن است با یکدیگر هم پوشانی داشته باشند، محدودتر شود. بر این اساس قرار شد از بین برنامه‌هایی که ارائه شده در جلسه‌ای با حضور مدیر سازمان و معاون فرهنگی شهردار، جزئیات برنامه‌ها تعیین تکلیف و موضوعات مد نظر کمیسیون تصویب شود.
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: موضوع دیگری که در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار داشت مربوط به فعالیت مدیران محلات و همچنین دستورالعمل مدیریت محله بود که ستاد مدیریت راهبردی مدیریت محله نکات خود را در این خصوص مطرح کرد.
 
وی افزود: در جریان این موضوع، مصوبه پیشین ابلاغی توسط شهردار، پیش‌نویس ستاد راهبردی مدیریت محله و پیش‌نویسی که ستاد هماهنگی شورایاری‌ها تدوین و برای ابلاغ به شهردار ارسال کرده است، مورد بررسی قرار گرفت.
 
نظری خاطرنشان کرد: مجموع نظرات اعضای شورای شهر این بود که این موضوع از اختیارات صحن شوراست و یک ستاد زیر مجموعه شورا نمی‌تواند به صورت مستقل درباره آن تصمیم‌گیری کند چراکه با توجه به منحل شدن شورای بازنگری نظامات برنامه‌ریزی توسط شورای شهر، عملا این نهاد جانشین شورای بازنگری شده و هرگونه تصمیم گیری در این حوزه منوط به طرح در صحن شوراست.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین