پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:35 - 1400/04/29

ماجرای دختر خرمشهری که اشک همه را درآورد

معاون مشارکت های مردمی اداره بهزیستی خرمشهر، از اقدام برای رفع مشکل آب و اقدام به معالجه دختر مبتلا به بیماری پوستی متاثر از بحران کم آبی در خرمشهر خبر داد.

چند روزی است که فیلمی از دختری مبتلا به بیماری ایکتوزیس با مشکلات حاد پوستی در فضای مجازی منتشر شده است، دختری که تحت تاثیر بی آبی از تبعات دردناک بیماری رنج می برد. این تصاویر دل بسیاری از مخاطبان فضای مجازی را به درد آورد. آری این روزها که فکر می کنیم می توانیم تشنگی را برای خوزستانی ها تنها با یک بطری آب معدنی حل کنیم کمی آن طرف تر در خرمشهر دختربچه ای از نبود آب برای شستشوی خود رنج که نه زجر می کشد .

عاطفه انصاری معاون مشارکت های مردمی اداره بهزیستی در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با پیگیری مشکل این دختربچه خرمشهری گفت: دیروز عیدانی سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر از منزل توانخواه  طاهره صالحی ابوجدیعی ۱۱ ساله که به بیماری مادرزادی،ایکتوزیس دلقکی مبتلا  است بازدید کرد.

او افزود: سرپرست بهزیستی خرمشهر با توجه به شرایط دختر بچه به سرعت با خیرین تهران هماهنگی های لازم را انجام داد و مقرر شد تمام هزینه های درمان توانخواه توسط خیرین تامین شود.

معاون مشارکت های مردمی اداره بهزیستی همچنین از رفع مشکل آب منزل این دختر بچه خبر داد و گفت: با هماهنگی فرمانداری یک تانکر آب منزل این دختر را تامین می کند تا امکان استحمام و انجام مراقبت های بهداشتی او ممکن شود.

ایکتوزیس دلقکی یک بیماری نادر ژنتیکی است که به طور عمده بر پوست اثر می گذارد. مبتلایان به این بیماری به تغییرات متابولیک غیر عادی و عفونت ها حساس هستند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین