پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:37 - 1400/04/30

فرار داماد پس از غش کردن عروس در جشن عروسی!

داماد که پس از افتادن و غش کردن عروس خیال می کرد او به کرونای هندی مبتلا است از جشن عروسی فرار کرد.

با فرارسیدن فصل جشن‌های عروسی در کشور هند، گه‌گاهی انتشار اخبار برگزاری مراسم عروسی عجیب و غریب به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. در حالی که چند روز پیش بود که شلیک اشتباهی به عروس در یک جشن عروسی خبرساز شده بود به تازگی نیز فرار داماد از جشن عروسی در این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

در این جشن عروسی تعدادی از ساقدوش‌ها در حال اجرای یکی از مراسم‌های سنتی رایج عروسی بودند که ناگهان عروس بیهوش شد. داماد که با دیدن بیهوش شدن عروس تصور می‌کرد وی به کرونای هندی مبتلا باشد اقدام به فرار کرد. ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده اقدام عجیب داماد را به تصویر می‌کشد.

در ابتدای این ویدئو داماد به همراه چند ساقدوش و عروس در حال اجرای مراسم دیده می‌شوند. لحظاتی بعد ناگهان عروس بیهوش شده و روی زمین می‌افتد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که داماد کلاه و حلقه گل را پرتاب کرده و فرار می‌کند. در این لحظه یکی از ساقدوشان تلاش می‌کند با گرفتن دست داماد مانع فرار وی شود.

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام تاکنون بیش از ۱۳ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «به نظر می‌رسد او دلش نمی‌خواهد ازدواج کند.»

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین