پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:56 - 1398/10/27

دستگیری قاتل فراری در فرودگاه امام

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری قاتل فراری در حین خروج از فرودگاه امام در تهران خبر داد و گفت: قاتل مسلح فراری در کمتر از ۱۰ ساعت وقوع قتل دستگیر شد.
کارگر آنلاین: سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار کرد: روز چهارشنبه طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس از درگیری و نزاع و زخمی شدن یک نفر بر اثر اصابت گلوله دریکی از محلات شهر سنندج اطلاع داده شد که مأموران پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر شدند.
 
 
وی  افزود: قبل از حضور مأموران در محل مقتول جان خود را از دست داد و قاتل نیز بعد از انجام جرم از محل متواری شده بود که تحقیقات و انجام کار شناسایی به‌منظور دستگیری قاتل از اولین ساعات وقوع جرم آغاز شد.
 
سرهنگ فاتحی بیان کرد: در تحقیقات پلیس آگاهی مشخص شد که مقتول شوهر خواهر قاتل بوده که براثر اختلافات مالی باهم درگیر شده و قاتل اقدام به تیراندازی به‌سوی فرد مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.
 
وی عنوان کرد: قاتل بعد از وقوع جرم از محل گریخته و خود را به فرودگاه امام در تهران رساند و حین خروج از کشور توسط مأموران آگاهی در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شد.
 
فرمانده پلیس آگاهی استان کردستان با تأکید بر اینکه مأموران آگاهی هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند که کسی با اسلحه گرم به جان و مال مردم تعرض داشته باشد، خاطرنشان کرد: قاتل به جرم خود اعتراف کرده و برای صدور حکم در مورد وی تحویل مراجع قضایی داده شد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین