پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:03 - 1398/10/28

با حضور مسئولان لشکری و کشوری؛

«رادیو انقلاب» افتتاح شد

آیین راه اندازی «رادیو انقلاب» با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون صدای رسانه ملی برگزار شد.

به گزارش کارگرآنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، آیین راه اندازی «رادیو انقلاب» با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دکتر حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی و فرماندهان لشکری و کشوری، مسئولین مرتبط و مدیران شبکه‌های رادیویی امروز شنبه (۲۸ دی ماه) در استودیوی شماره ۸ ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: مسلماً رسانه‌ها که شما متخصص آن هستید، می‌توانند در زمینه‌های مختلف بسیار کمک کننده باشند. شبکه‌های رادیویی هم که به مناسبت‌های مختلف برنامه تولید می‌کنند، مخاطبان زیادی دارد. افراد زیادی هستند که علاقه مندند خاطرات و اتفاقات انقلاب را از رادیو انقلاب بشنوند.

در این مراسم همچنین، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی اظهار کرد: عظمت انقلاب اسلامی ما امروز سرمایه عظیم و ارزشمندی را به رخ جهان می‌کشد؛ اگر به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کنیم، عظمت انقلاب اسلامی و عظمت راه طی شده از محور‌های مهمی است که می‌توان به آن پرداخت.

وی افزود: انقلاب اسلامی چیزی است که چهل و یک سال پیش اتفاق افتاد؛ مردم یک مسیر مشخص را انتخاب کردند و همه فراز و فرود‌های این مسیر سخت اما شیرین پیش چشم ماست. رسانه وظیفه دارد آنچه در انقلاب اسلامی ما رخ داد را برای مردم روایت کند. ما امروز در نقطه‌ای ایستاده ایم که می توانیم خود را با چهار دهه گذشته مقایسه کنیم؛ هنوز هم هجمه رسانه‌ای غرب و دشمنی آنها لحظه‌ای مردم ما را رها نمی‌کند.

معاون صدا اظهار کرد: کار رادیو و رسانه این است که داشته‌های ملت را درست به تصویر بکشد. البته رادیو انقلاب از جنس دیگر است و وظیفه دارد به ابهامات و سوالات پاسخ دهد. دستاورد‌های انقلاب اسلامی از نگاه هر یک از افراد جامعه متفاوت و از زوایای مختلف قابل تحلیل و بررسی است.

شاه آبادی ادامه داد: اگر امروز یک شبکه رادیویی بخواهد صدای گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی باشد، باید تمام قله‌های طی شده و تمام موضوعات و افتخارات انقلاب را بیان کند.

وی گفت: ایجاد فضای انقلاب اسلامی بخشی از کاری است که شبکه‌های مختلف تلویزیون و رادیو در آستانه پیروزی انقلاب به آن می‌پردازند؛ اما ما با راه اندازی رادیو انقلاب به دنبال نگاه تحلیلی به این اتفاق تاریخی هستیم.

در ادامه، ملاصالحی مدیر رادیو انقلاب هم گفت: چهارمین سال راه اندازی رادیو انقلاب را می‌گذرانیم؛ آنچه مد نظر ماست بحث تبیین و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب در سایه علم و فناوری است. برنامه‌ریزی‌ های محتوایی در ۶ بخش مانند پیشرفت‌های نظامی، حوزه‌های علمی، فناوری، سبک زندگی و ... صورت گرفته است. برنامه‌های ما در رادیو انقلاب، ۲۴ ساعته خواهد بود و برای تولید آنها از دوستان در چهار بخش علم و فناوری، اسناد انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و اقتصاد دانش بنیان کمک گرفته ایم.

رادیو انقلاب تا ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ از طریق موج FM ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز، گیرنده‌های دیجیتال تلویزیونی و با نرم افزار تلفن همراه ایرانصدا قابل دریافت است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین