پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:48 - 1398/10/29

عضو هیات نمایندگان زاهدان مطرح کرد؛

کاش مسئولان زودتر می‌آمدند!

ریگی میرجاوه گفت: متاسفانه با اتفاقات رخ داده در سیستان؛ کاهش مسئولان در شرایط عادی به داد ما می‌رسیدند نه اینکه وقتی همه چیز را از دست داده ایم.

به گزارش کارگرآنلاین، ریگی میرجاوه عضو هیات نمایندگان زاهدان در ششمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زاهدان اظهار کرد: متاسفانه با اتفاقات رخ داده در سیستان؛ کاهش مسئولان در شرایط عادی به داد ما می رسیدند نه اینکه وقتی همه چیز را از دست داده ایم.

عضو هیات نمایندگان زاهدان با اشاره به اینکه مردم این منظقه نیاز به شغل دارند تصریح کرد: این در حالی است که بسیاری از افراد این منطقه بیکار هستند و نیاز به شغل دارند.

میرجاوه با تاکید بر اینکه تمام زیر ساخت های این استان از بین رفته است اظهار کرد: امیدواریم که با همکاری مسئولان این مهم، مرتفع شود.

عضو هیات نمایندگان زاهدان با بیان اینکه بزرگترین استان کشور به حساب می آید افزود: این استان، سرمایه پنهانی دارد و متاسفانه مردم با نیازهای بیولوژیکی دست و پنجه نرم می کند.

میرجاوه با تاکید بر اینکه هم اکنون در حال تامین نیازهای فیزیولوزی اولیه هستیم افزود: متاسفانه با این سیل خانمان سوز، همه چیز از بین رفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین