پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ10123:29 - 1398/10/29

خارج کردن موجود خون آشام از گلوی یک زن + عکس

پیرزن 63 ساله ای به دلیل مشکلات دردناکی که داشت به پزشک مراجعه کرد و در نهایت آزمایشان مشکل او را تومور سرطانی گلو تشخیص دادند ؛ توموری که یک خون آشام از آب در آمد.

به گزارش کارگرآنلاین، پیرزن 63 ساله ی اهل ویتنام که اخیرا برای درمان تومور داخل گلویش به لاپارسکوپی مراجعه کرده بود هرگز تصور نمیکرد که تومور داخل گلویش در حقیقت موجودی است خون آشام که حدود 3 ماه در گلوی او زندگی کرده است.

این زن که نامش منتشر نشده است هفته ها بود که از سردردهای شدید، احتقان مکرر بینی و احساس سختی در بلعیدن مایع مخاطی که گلویش تولید می کرد شکایت می کرد و به چندین پزشک مراجعه کرده بود تا اینکه در نهایت تومور سرطانی داخل گلویش تشخیص داده شد ؛ توموری که قرار شد تا بعداز یک دوره ی درمانی با جراحی برداشته شده و در واقع این پیرزن به طور کامل درمان شود . مراحل اولیه انجام شد و طبق برنامه بعد از مدت مشخصی او برای لاپراسکوپی به بیمارستان "های گنگ" آمد.


زالویی که 3 ماه داخل گلوی یگ زن زندگی کرد


پزشک معالج که تصور می کرد قرار است توده ای بدشکل و سرطانی را از گلوی بیمارش خارج کند حین اجرای جراحی با حقیقت غیرقابل باوری مواجه شد و به جای تومور موجودی را داخل گلوی بیمارش دید که در منطقه ی زندگی آنها به خون آشام می شناسندش ؛ به گفته ی پزشک این زن چیزی بیش از 3 ماه در گلوی بیمار زندگی می کرده در نهایت از آنجا خارج شد تا بیمار به زندگی عادی خود باز گردد.

تصور می شود این خانم 63 ساله هنگام نوشیدن آب یا مایعی که پاکیزه نبوده است زالو را وارد بدن خود کرده است اما او چنین موردی را به یاد نمی آورد.
منبع: نمناک

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین