پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:30 - 1400/05/02

مرد ۷۳ ساله کرجی قاتل همسرش شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: پیرمردی که به دلیل اختلافات خانوادگی با همسرش، وی را به قتل رسانده بود توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شد.

محمد نادربیگی اظهار کرد: با اعلام عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان کرج مبنی بر فوت مشکوک خانم ۶۳ ساله در یکی از مناطق این شهرستان، بررسی موضوع در دستورکار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل بررسی صحنه جرم و اداره مبارزه با جرایم جنایی، جسد خانم ۶۳ ساله را که به حالت بی هوش و فوت شده در قسمت پذیرایی منزلش بر روی زمین افتاده بود مشاهده و در بررسی اولیه عوامل اورژانس که در محل حادثه حضور داشتند، مشخص شد فوت وی بر اثر خفگی بوده است.

نادربیگی ادامه داد: شناسایی عامل یا عاملین جنایت و کشف حقیقت در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با جمع بندی مدارک گردآوری شده احتمال اینکه قتل توسط شوهر ۷۳ ساله شخص مقتول صورت گرفته باشد، قوت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در تحقیقات اولیه کارآگاهان از شوهر وی و تناقض گویی در اظهارات او، ظن مأمورین به این فرد معطوف که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی متهم بازداشت و تحت نظر قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: شوهر مقتول پس از دستگیری با مشاهده مستندات پلیس، چاره‌ای جز بیان حقیقت نیافت و عنوان کرد: به دلیل اختلافاتی که با همسرم در رابطه با نگهداری از مادر پیرم داشتم، پس از مشاجره لفظی کنترل خود را از دست داده و با فشردن گلویش، او را خفه کردم.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شده است.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین