پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:48 - 1398/11/05

تنبیه عجیب کارمندان +عکس

رئیس شرکت کارمندانی را که نتوانسته بودند اهداف شرکت را محقق کنند به شکلی عجیب مورد تنبیه قرار داد.
به گزارش کارگر آنلاین،، تنبیه عجیب و باورنکردنی کارمندان یک شرکت چینی توسط رئیس آن‌ها به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است تنبیه عجیب کارمندان این شرکت را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو کارمندان در حالی که روی زمین نسشته و چهار دست و پا در حال راه رفتن هستند دیده می‌شوند.  در این ویدئو شعار " قسم می خورم من مسئولیت پذیرم" در حالی که کارمندان روی زمین در حال راه رفتن هستند از بلندگوی سالن به گوش می رسد.
 
 
بنا به گزارش یکی از رسانه‌های چینی، رئیس این شرکت که محل آن در استان " جیلین" واقع در شمال  شرقی چین است کارمندان شرکت خود را به دلیل آنکه نتوانسته بودند اهداف شرکت در زمینه فروش را محقق کنند به این شکل مورد تنبیه قرار داد. بنا به گفته کارمندان این شرکت مدیران آن‌ها نیز قبول کردند که به همین شکل مورد تنبیه قرار بگیرند. در این کلیپ رئیس و  شرکای او در حالی که روی سن ایستاده‌اند و نظاره‌گر این صحنه هستند دیده می‌شوند.
 
 
این ویدئو که اولین بار در شبکه اجتماعی معروف چینی با نام "Weibo"  منتشر شده بود روز شنبه توسط یک بلاگر در توئیتر  نیز منتشر شد. بنا به ادعای این بلاگر که ۴۵۰۰۰۰ فالوور دارد یکی از کارمندان شرکت در شهر " چانگ چون" این ویدئو را برای او ارسال کرد. پس از انتشار گسترده این ویدئو یکی از کارمندان این شرکت به سایت Pear گفت که کارمندان به صورت داوطلبانه مورد تنبیه قرار گرفته اند. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با انتقاد کاربران همراه بود.
 
گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که تنبیه کارمندان چینی توسط کارفرمای آن‌ها در این کشور خبرساز می‌شود. حدود ۱ ماه پیش بود که تنبیه کارمندان یک شرکت دیگر در این کشور توسط رئیس آن‌ها به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. رئیس این شرکت از کارمندانش خواسته بود تا در محل کار خود و در مقابل چشمان سایر کارمندان لباس رسمی خود را از دست درآورند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین