پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:39 - 1398/11/11

علت عجیب اخراج دانش آموز از مدرسه‌ +عکس

آندر آرنولد از تگزاس آمریکا بعد از هشداری که از مدیر مدرسه شنید به طرز ناخوشایندی شگفت زده شد. مدیران مدرسه بر این باورند که مدل مو‌های این دانش آموز ۱۸ ساله قوانین را نقض می‌کند.

به گزارش کارگرآنلاین، آرنولد از تگزاس آمریکا بعد از هشداری که از مدیر مدرسه شنید به طرز ناخوشایندی شگفت زده شد. مدیران مدرسه بر این باورند که مدل مو‌های این دانش آموز ۱۸ ساله قوانین را نقض می‌کند.

این مدل مو مخصوص فرهنگ آفریقایی هاست و آن‌ها بخاطر تابعیت از رسوم خود مو‌های خود را همچون ماکارانی بلند می‌کنند و این مرد جوان نیز به تبعیت از فرهنگش موهایش را اینگونه آراسته است و در جایی که ادعا می‌شود مهد ازادی است انتظار چنین هشداری را نداشت.


اما مدیران مدرسه او را به حالت تعلیق درآورده و تاکید کردند در صورت تغییر ندادن ظاهرش اجازه فارغ التحصیلی به او نخواهند داد. پدر و مادر این مرد کاملا در کنارش هستند به خصوص پدرش که به شدت به این فرهنگ پایبند است و در مراکز آموزشی پیگیر است.

این داستان همچنان ادامه دارد و باعث بحث در شبکه‌های اجتماعی شده است. با دیدن تصویر پسر جوان متوجه خواهید شد که این مدل مو در جامعه آمریکایی عادی است و اخراج او بهانه‌ای بیش نیست و چیزی جز نژاد پرستی نخواهد بود.

منبع:روزنو

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین