پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:16 - 1400/05/05

مدارس از اول مهر حضوری می‌شوند؛ با این ۲ شرط!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه شروط بازگشایی حضوری مدارس در سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

به نقل از ایسنا، مجید یزدان پناه امروز(پنجم مرداد) در حاشیه نشست مجازی سی و پنجمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش شهرستانها که همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه در حال برگزاری است، با اشاره به احتمال بالای حضوری شدن مدارس در سال تحصیلی آینده، گفت: بازگشایی حضوری مدارس منوط به دو شرط واکسیناسیون معلم‌ها تا قبل از بازگشایی مدارس و مجوز ستاد ملی کرونا است که در این صورت مدارس از اول مهر به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.

یزدان‌پناه با بیان اینکه هنوز تصمیم قطعی در مورد نحوه بازگشایی مدارس گرفته نشده، تاکید کرد: برای آغاز سال تحصیلی جدید در استان تابع تصمیمات وزارت آموزش و پروش و ستاد ملی کرونا هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه مدارس استان کرمانشاه آماده بازگشایی در آغاز سال تحصیلی جدید به هر شیوه ای هستند، تصریح کرد: برای آغاز سال تحصیلی جدید در استان به هر شیوه ای چه به صورت حضوری، چه به صورت غیرحضوری و با استفاده از شبکه آموزش دانش آموزان(شاد) و یا آموزش تلفیقی حضوری و مجازی آمادگی کامل داریم.

یزدان پناه در ادامه اشاره ای هم در دست اجرا بودن کار واکسیناسیون معلم ها در استان داشت و گفت: کار واکسیناسیون معلم ها به صورت رسمی از بعد از عید غدیر همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد و حدود 30 هزار معلم استان با احتساب معلم های مدارس غیردولتی به نوبت واکسینه خواهند شد.

این مسئول در ادامه پیشرفت یک جامعه را در گرو پیشرفت دستگاه تعلیم و تربیت آن جامعه دانست و گفت: اگر در پی پیشرفت هستیم باید کار را از آموزش و پرورش شروع کنیم.

وی تاکید کرد: برای داشتن شهروندان موفق در آینده باید روی آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان امروز سرمایه گذاری کنیم، چون تمامی افراد برای قرار گرفتن در مسیر پیشرفت باید از مسیر آموزش و پرورش عبور کنند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین