پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:03 - 1400/05/05

جزئیات پرداخت مستمری بیمه بیکاری اعلام شد

مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی جزئیات پرداخت مستمری بیمه بیکاری را اعلام کرد.

مهدی شکوری، مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در شبکه خبر با اشاره به چگونگی پرداخت مستمری بیمه بیکاری، اظهار داشت:برای تشکیل پرونده بیمه بیکاری یکماه فرصت قانونی وجود دارد.

وی ادامه داد: فردی که در فرورودین ماه سال جاری بیکار شده است در خردادماه حکم بیکاری را صادر می کنیم و بر اساس شماره حسابی که فرد در سامانه بیمه بیکاری دارد این مستمری پرداخت می شود.

مدیرکل امور بیمه شدگان تامین اجتماعی افزود:فرد می‌تواند به سامانه جامع روابط کار تامین اجتماعی مراجعه کند و در روند رسیدگی پرونده مربوط به بیکاری خود قرار گیرد.

شکوری اضافه کرد: سامانه جامع روابط کار تامین اجتماعی در حوزه وزارت تعاون و رفاه اجتماعی تعریف شده و زیر حوزه این سایت سامانه بیمه بیکاری قرار دارد.

وی تصریح کرد:‌در ماه ماه بعد پرداختی مستمری فرد بیکار پرداخت می شود، گفت: در فروردین سال جاری 9453 حکم بیکاری داشتیم و در اردیبهشت 16313 ذو در خرداد ماه 21445 حکم بیکاری داشتیم.

مدیر کل امور بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی ابراز داشت: با لغ بر 47 هزار مقرری بیمه بیکاری را پرداخت کردیم و به محض مشخص شدن وضعیت فرد متقاضی در پانزدهم ماه این مستمری پرداخت می‌شود.

منبع: فارس

∎​

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین