پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:12 - 1400/05/07

زمین‌خوار میلیاردی در یزد دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: فردی که با جعل اسناد و مدارک اقدام به زمین خواری به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال کرده بود دستگیر شد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی در خصوص شکایت اداره راه و مسکن و شهرسازی مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی دولتی توسط فردی در حوالی میدان امام حسین (ع) شهر یزد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی و پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع با اخذ مجوز قضائی متهم را در مخفیگاهش در یک منزل مسکونی در شهر یزد دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهم در بازجویی های کارآگاهان پلیس، پس از قرار گرفتن در برابر ادله و مستندات لازم به جعل اسناد و مدارک و سندسازی و تصرف ۲ هزار و ۷۰۰ متر از اراضی دولتی در شهر یزد به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال اعتراف کرد.

بهدانی فرد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، افزود: شهروندان قبل از خرید و فروش ملک و واریز هرگونه وجهی حتماً اصالت آن را از مراجع قانونی استعلام و از اسناد مالکیت آن اطمینان کامل پیدا کنند.

منبع: ایران آنلاین
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین