پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00003:29 - 1399/01/10

راه اندازی نخستین سامانه توزیع اقلام مربوط به کرونا در کشور

کارگر آنلاین: نخستین سامانه مدیریت و توزیع اقلام مرتبط با کرونا ویروس در کشور، توسط یکی از هسته‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گلستان طراحی و راه‌اندازی شد.
 
 
مهدی غفاری درباره راه اندازی نخستین سامانه توزیع اقلام مربوط به کرونا در کشور  بیان کرد: اولین سامانه مدیریت و توزبع اقلام مربوط به کرونا ویروس (covid۱۹) با حمایت ویژه مرکز رشد پارک علم و فناوری گلستان توسط هسته فناور فناوران هیرکان (هیرکالند) با مدیریت مهندس محمد ضیائی در روز‌های گذشته طراحی و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار داده شد.
رئیس پارک علم و فناوری گلستان تصریح کرد: این سامانه برای مراکز توزیع مورد تایید ستاد مدیریت و برنامه‌ریزی کرونا ویروس استان‌ها اعم از داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت طراحی و اجرا شده است.
 غفاری افزود: در فاز اول فروش و تحویل اقلام مورد نیاز به کادر سلامت اعم از پزشکان، پرستاران، کادر درمان و همچنین بیماران مبتلا و گروه‌های پرخطر مدنظر است و در فاز دوم کلیه افراد سالم را تحت پوشش قرار خواهد داد.
رئیس پارک علم و فناوری گلستان خاطرنشان کرد: همچنین مراجعان به مراکز توزیع در این سامانه می‌توانند بر اساس کد ملی و کدپستی محل سکونت خود در این سامانه ثبت‌نام و نسبت به سفارش اقلام بهداشتی مورد نیاز اقدام کنند.
او با اشاره به قابلیت گزارش‌گیری آماری و داینامیک بودن این سامانه افزود: طراحی این سامانه به گونه‌ای است که نحوه توزیع اقلام در مراکز توزیع شهرستان‌ها توسط مدیران استانی و شهرستانی تعیین و میزان اقلام توزیع شده به طور کامل قابل گزارش‌گیری می‌باشد.
 غفاری در پایان خاطر نشان کرد: امکان مدیریت اقلام توسط دستگاه‌هایی که امکان توزیع رایگان اقلام مربوط به کرونا ویروس را دارند نیز از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سامانه می‌باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کارگر آنلاین را در روبیکا دنبال کنید

https://rubika.ir/kargaronline

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین