پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:15 - 1399/01/15

قیمت دلار در امسال چه می‌شود؟

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می‌گوید: پیش‌بینی قیمت دلار سخت است اما با توجه به شرایط جدید در بخش اقتصاد معتقدم که قیمت دلار در سال جدید از ۱۶ هزار تومان فراتر خواهد رفت.
کارگر آنلاین: عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به این پرسش که آیا با شیوع ویروس کرونا قیمت دلار در مرز ۱۶ هزار تومان ثابت باقی می‌ماند؟ گفت: شیوع ویروس کرونا تمام معادلات اقتصادی را برهم زده است. به دلیل شیوع این ویروس قیمت طلا و دلار به یک باره گران شده و این در حالی است که روند قیمت نفت در سرازیری قیمت طی می‌کند. با توجه به بسته شدن مرزها تولید کالاها نیز به حداقل می‌رسد و شرایط اقتصادی در سال ۹۹ بدتر خواهد شد.
 
یلدا راهدار افزود: در این روزها به دلیل رکود عمیق در تمام صنوف و واحدهای تولیدی تمام فعالان اقتصادی دست به عصا راه می‌روند. البته کسانی که قصد انجام سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی داشته‌اند نیز از سر ریز کردن سرمایه‌هایشان در بخش تولید منصرف شده‌اند. آنچه مشخص است در سال ۹۹ شاهد تعدیل نیروس انسانی بنگاه‌های صنعتی خواهیم بود و تعدیل نیروی انسانی نیز افزایش خواهد یافت.
 
او با اشاره به قیمت دلار در سال ۹۹ اظهار کرد: پیش‌بینی قیمت دلار سخت است اما با توجه به شرایط جدید در بخش اقتصاد معتقدم که قیمت دلار در سال جدید از ۱۶ هزار تومان فراتر خواهد رفت. منبع/تجارت نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین