پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:06 - 1399/01/19

قاچاقچی ماسک در پوشش نقی معمولی

کارگر آنلاین: فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت از دستگیری فردی که با تقلید از سریال پایتخت، شیشه خودرواش را دودی کرده بود و کلتی پلاستیکی به همراه داشت، خبر داد.




سرهنگ سعید دهقان با اشاره به جزئیات این پرونده گفت:  ماموران گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد تهران در حال گشت‌زنی در محدوده بزرگراه بسیج بودند که به یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ با پلاک غیربومی و شیشه‌های دودی مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی با بیان این که راننده این خودرو با شنیدن فرمان ایست پلیس بر سرعت خود اضافه کرد و پا به فرار گذاشت، گفت: در همین باره عملیات تعقیب و گریز بین خودروی مذکور و تیم گشت پلیسی آغاز شد و پس از چند دقیقه تعقیب و گریز سرانجام خودروی مذکور متوقف شد.

دهقان با اشاره به انجام بازجویی از داخل خودرو گفت:‌ ماموران پس از توقف خودرو با اظهارات ضد و نقیض راننده روبه‌رو شدند و به جست وجو در خودرو اقدام و حدود ۲۵۰ عدد ماسک N۹۵ قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت با بیان این که در ادامه جست و جو، یک اسپری اشک‌آور و یک قبضه اسلحه کلت اسباب‌بازی از خودروی متهم کشف شد، افزود: متهم به ناچار لب به اعتراف باز کرد و مدعی شد که شیشه خودرو را تحت تاثیر خودروی بازیگر سریال پایتخت دودی و اسلحه پلاستیکی و اسپری را نیز تحت تاثیر همین سریال خریداری کرده و قصد داشته تا به وسیله آن خودنمایی کند.

به گفته وی، این فرد به دلیل قاچاق، تمرد از دستور پلیس و ... پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
منبع: ایسنا


 

کارگر آنلاین را در روبیکا دنبال کنید

https://rubika.ir/kargaronline

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین