پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:30 - 1399/01/28

شستا برای سبدگردانی سهام به نفع کارگران خواهد بود

وزیر تعاون گفت: شستا باید به عنوان یک شرکت بزرگ برای سبدگردانی سهام به نفع کارگران و بیمه‌گذاران در سطح کشور عمل نماید و بتواند منافع بزرگی را هم برای کارگران و بیمه‌گذاران تأمین کند.
به گزارش کارگر آنلاین، محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مورد واگذاری ۱۰ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی،‌ شستا گفت : شستا باید به عنوان یک شرکت بزرگ برای سبدگردانی سهام به نفع کارگران و بیمه‌گذاران در سطح کشور عمل نماید و بتواند منافع بزرگی را هم برای کارگران و بیمه‌گذاران تأمین کند ضمن اینکه مداخله خود را نیز در نظام مبادله اقتصادی کشور به حداقل ممکن کاهش ‌دهد.
 
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت : دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی تا پایان اردیبهشت دارای اعتبار است و همه دارندگان این‌گونه دفاتر با وجود پایان اعتبار آن می‌توانند تا پایان اردیبهشت از دفترچه تأمین اجتماعی در مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط استفاده کنند.
 
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود : عرضه سهام ۱۸۰ بنگاه و شرکت بزرگ متعلق به شستا در بورس انجام شده است که این عرضه سهام بزرگ‌ترین عرضه سهام در بورس است .
 
شریعتمداری تصریح کرد : از امروز که ترازنامه شستا در کدال بورس قرار گرفته است این ترازنامه باید به روز نگه‌داری شود و همه شرکت‌های تابعه مثل یک شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری به سمت کاهش سهام خود تا ۲۰ درصد بروند.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد : شستا باید به عنوان یک شرکت بزرگ برای سبدگردانی سهام به نفع کارگران و بیمه‌گذاران در سطح کشور عمل نماید و بتواند منافع بزرگی را هم برای کارگران و بیمه‌گذاران تأمین کند، ضمن اینکه مداخله خود را نیز در نظام مبادله اقتصادی کشور به حداقل ممکن کاهش ‌دهد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین