پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:52 - 1399/02/09

سیاسی کاری سالاری و عملکرد سیاسی تامین اجتماعی/ مجلس یازدهم ورود کند

پشت پرده نحوه مدیریت مدیرعامل تامین اجتماعی از سوی مجلس افشا شد+جزییات

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم باید به سیاسی کاری سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عملکرد سیاسی این سازمان ورود کند، افزود: مجلس یازدهم باید برای تغییر اساسنامه و رویکرد سیاسی مجلس یازدهم بطور جدی برنامه ریزی کند.
به گزارش کارگر آنلاین ، سید محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بولتن نیوز با اشاره به عملکرد ضعیف سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی سیاسی اداره می شود و متاسفانه نگاه به سازمان تامین اجتماعی بعنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی نیست و این سازمان شده ابزار جناهای سیاسی و باشگاههای سیاسی.
 
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی حیات خلوت مسئولین برای بودجه و پول شده است، تصریح کرد: نگاه سازمان تامین اجتماعی این نیست که در خدمت کارگران و مردم باشد.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پول سازمان تامین اجتماعی از حق و حقوق کارگران است، گفت: متولی و صاحب اصلی سازمان تامین اجتماعی و شرکت های زیر مجموعه آنها مثل شستا، کارگران و مردم هستند.
 
ابطحی با بیان اینکه مجلس یازدهم باید سازمان تامین اجتماعی را از حالت سیاسی خارج کند، افزود: مجلس یازدهم باید به دولت و وزارت تعاون فشار بیاورد تا این سازمان را از حالت مدیرعامل و هیئت مدیره اصلاح کند و سروسامان دهد و اینگونه نباشد که با پارتی بازی، آشنابازی، سفارش ها و فامیل گرایی افراد در هیئت مدیره ها منصوب شوند.
 
وی تاکید کرد: مجلس یازدهم باید قانون اداره سازمان تامین اجتماعی را اصلاح کند و اساسنامه این سازمان را تغییر دهند تا کارگران و صاحبان اصلی این سازمان عضو هیئت مدیره و زیر مجموعه های این سازمان شوند.
 
نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی نگاه وزیر تعاون به سازمان تامین اجتماعی سیاسی است، یک مدیر سیاسی در آنجا منصوب می کند و همین روند سیاسی کاری در سازمان تامین اجتماعی ادامه خواهد داشت.
 
ابطحی با تاکید بر اینکه وضعیت سازمان تامین اجتماعی، کارگران و بازنشستگان این سازمان به دلیل سیاسی کاری مدیران این سازمان اصلا خوب نیست، گفت: آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که قول دادند که به موضوعات نگاه سیاسی نداشته باشند، به وعده خود عمل کند و مجلس یازدهم هم برای تغییر رودیکرد سازمان و تغییر اساسنامه مصوباتی داشته باشد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین