پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:37 - 1399/02/12

قطع ۴ انگشت کارگر گنبدی

قطع ۴ انگشت کارگر گنبدی بر اثر بی‌احتیاطی، دستگیری عامل نزاع مسلحانه در آق‌قلا و کشف ۳ کیلو تریاک در گالیکش از جمله اخبار کوتاه انتظامی روز پنجشنبه گلستان است.
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: چهار انگشت یک کارگر بر اثر بی احتیاطی حین کار در یکی از کارخانه‌های صنعتی این شهرستان قطع شد.
 
سرهنگ محمود علی‌فر اظهار داشت: این کارگر در حین کار با دستگاه میکسر دچار قطع عضو از ناحیه چهار انگشت دست شد که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی انتقال یافت.
 
 
فرمانده انتظامی آق قلا گفت: در پی نزاع و درگیری دسته جمعی قومی و تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری عوامل تیراندازی در دستور کار پلیس امنیت عمومی آق قلا قرار گرفت.
 
سرهنگ اکبر سجادی اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند کمتر از ۴ ساعت پس از وقوع این نزاع، عامل تیراندازی منجر به محروحیت ۸ نفر از ساکنان یکی از روستاهای سطح حوزه را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
 
 
فرمانده پلیس راه مینودشت - گالیکش گفت: روز گذشته یک دستگاه کامیون در مسیر گنبد به سمت مینوشت با یک دستگاه تاکسی سمند برخورد کرد که سرنشین سواری در این سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
 
سرهنگ دوم علی‌اصغر آشورفارسیانی افزود: کارشناسان پلیس‌راه علت این حادثه را حرکت دنده عقب کامیون کشنده اعلام کردند.
 
 
فرمانده انتظامی گالیکش گفت: ماموران با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی و کشف ۳ کیلو و ۱۸۰ گرم تریاک و همچنین دستگیری پنج سارق با ۲۰ فقره سرقت شدند.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین