پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:20 - 1399/02/15

دیه 10 میلیاردی میترا استاد را چه کسی پرداخت کرد؟

محمد علی نجفی در آخرین جلسه محاکمه اش مدعی شد برای جلب رضایت اولیای دم میترا استاد 10 میلیارد تومان به آنها پرداخته شده است. اما این مبلغ کلان را چه کسی پرداخت کرده است؟
کارگر آنلاین : محمد علی نجفی در آخرین جلسه محاکمه اش مدعی شد برای جلب رضایت اولیای دم میترا استاد 10 میلیارد تومان به آنها پرداخته شده است. اما این مبلغ کلان را چه کسی پرداخت کرده است؟
 
نجفی در آخرین جلسه محاکمه به اتهام قتل همسر دومش میترا استاد که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی مجید متین راسخ برگزار شد درباره چگونگی جلب رضایت اولیای دم گفت: هرچند من راضی نبودم که خانواده ام دنبال رضایت بروند اما آنها توانستند با پرداخت پول رضایت اولیای دم را بگیرند. وی ادامه داد: بحث دیه مطرح نبود. قرار شد مهریه همسرم را که 1362 سکه بود بدهیم که ارزش آن حدود 8 میلیون و نیم می شد. بعد گفتند برای اینکه مهیار، پسر میترا آینده ای داشته باشد باید برای او هم یک خانه خریده شود که حدود یک میلیارد تومان هم بابت او داده شد و در نهایت حدود 10 میلیارد تومان به اولیای دم پرداخت شد و آنها هم رضایت دادند.
 
در این لحظه قاضی پرسید که چنین پولی را از کجا آوردید که نجفی جواب داد: همسر اولم این پول را پرداخت کرد. او از خانواده ای با وضعیت مالی خوبی است. دو ملک داشت که فروخت و یک ملک دیگر هم با من شریک بود که آن را هم فروختیم و دیه را فراهم کردیم.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین