پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:55 - 1400/05/19

خودزنی قاتل فراری در آبادان هنگام دستگیری

فرمانده انتطامی شهرستان آبادان از شناسایی و دستگیری قاتل متواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در آبادان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی از سوی مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در مورخه یازدهم ماه جاری مبنی بر پیدا شدن جسدی در یکی از مناطق آبادان، به طور سریع ماموران کلانتری ۱۱ولیعصر به همراه تیم ویژه جنایی در صحنه حاضر و مشخص شد جسد متعلق به فردی ۲۹ ساله با هویت (م،ج) است که با ضربات چاقو قاتل فراری به قتل رسیده است.

وی افزود: در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با جرائم جنایی مشخص شد، قاتل و مقتول از قبل با یکدیگر اختلافات شخصی داشتند. فرد قاتل به عنوان مسافر سوار بر خودرو پراید مقتول شده و در فرصتی مناسب در یکی از مناطق حاشیه و خلوت شهر ضمن به قتل رساندن مقتول با ضربات چاقو، با سرقت خودرو مقتول ا زمحل متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: تلاش ماموران آگاهی برای شناسایی قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه شامگاه گذشته، مخفیگاه وی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی برای دستگیری مقتول فراری اقدام شد.

سرهنگ زلقی؛ با اشاره به اینکه در بدو ورود به منزل، خودروی مقتول در حیاط منزل فرد قاتل کشف شد، تصریح کرد: متهم به محض اینکه خود را در چنگال قانون حس کرد برای جلوگیری از دستگیری خود اقدام به خودزنی به وسیله ی چاقو آن هم از ناحیه ی دست چپ کرد که به طور سریع توسط ماموران دستگیر و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

وی یادآور شد: علیه متهم پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

وی از دستگاه قضا خواست تا با حاملان سلاح سرد برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین