پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00002:10 - 1399/02/17

قاتل فراری در مجلس عزا آفتابی شد

مرد رستوران‌دار که به اتهام قتل مردی در شاهرود گریخته بود وقتی برای دیدن خانواده داغدار دایی‌اش به تهران آمد بازداشت شد. متهم مدعی بود که چون مرد میانسال مزاحم همسرش شده می‌خواسته او را تنبیه کند که ناخواسته قتل وی را رقم زده است.
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از روزنامه جام‌جم، روزهای پایانی شهریور 97 درگیری خونینی در یکی از محله‌های شهرستان شاهرود رخ داد و باعث مرگ مردی حدود 50 ساله شد. در جریان تحقیقات محلی معلوم شد درگیری خونین میان مقتول با چهار مرد جوان بوده است. پرونده‌ای دراین‌باره تشکیل شد و پلیس در جست‌وجوی متهم به قتل فراری و همدستان او بود تا این‌که رد سه نفر از آنها به‌دست آمد و بازداشت شدند. این افراد در جریان تحقیقات پلیسی گفتند که در دعوا شرکت داشتند اما ضربه مرگبار چاقو را شاهین 39 ساله زده است. این مرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و معلوم شد او رستوران‌داری بوده که مغازه‌اش را بسته و ناپدید شده و خانواده‌اش هم از او خبری ندارند.
 
متهم مدام مخفیگاهش را تغییر می‌داد تا این‌که با گذشت بیش از یک سال و 8 ماه از این جنایت، رد او در خانه یکی از اقوامش در تهران به دست آمد و ماموران در آنجا حاضرشدند و متهم به قتل فراری شامگاه چهاردهم اردیبهشت امسال بازداشت شد.
 
مرد جوان دیروز برای تحقیقات نزد رحیم دشتبان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: صاحب رستورانی در شاهرودم و 10 سال است با زنی عقد موقت کرد‌م. چند بار مقتول را اتفاقی در بنگاه یکی از دوستانم دیده بودم. مدتی بود متوجه تغییر رفتارهای همسرم شده بودم و با اوحرف زدم که گفت مردی تلفنی و در خیابان مزاحمش می‌شود. وقتی فهمیدم مرد مزاحم چه‌کسی است، تصمیم گرفتم او را تنبیه کنم. موضوع را با دوستانم در میان گذاشتم و روز حادثه او را تعقیب کرده و در خیابان سد راهش شدیم. با هم درگیر شده و او چاقو کشید. با او درگیر شدم تا چاقو را از دستش بگیرم که چاقو وارد بدنش شد. من هم از ترس فرار کردم. بعد از قتل، رستورانم را بستم و با برداشتن مبلغی پول و مدارکم فرار کردم. روز بعد، از طریق دوستانم متوجه شدم آن مرد فوت شده و از ترسم دیگر بازنگشتم. مدتی در شهرهای مختلف بودم و مخفیانه زندگی و کار می‌کردم تا این‌که چند روز پیش پی بردم دایی‌ام که در تهران زندگی می‌کند فوت کرده که برای دیدن خانواده‌اش و تسلیت به آنها به تهران آمدم و چند روز آنجا بودم که مخفیگاهم لو رفت و بازداشت شدم. این مرد برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان شاهرود منتقل شد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین