پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00022:17 - 1399/03/03

آزاد شدن بابک زنجانی صحت دارد؟

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: مطلع هستم مدتی است که تلاش‌های قابل توجهی برای بازپرداخت بدهی‌های آقای زنجانی صورت گرفته که بنا به دلایلی مسائل محرمانه است. وی همچنین افزود: از آزادی ایشان مطلع نیستم، من هم در فضای مجازی چیز‌هایی دیده‌ام.
کارگر آنلاین: رسول کوهپایه‌زاده درباره خبر آزادی بابک زنجانی گفت: از آزادی ایشان مطلع نیستم، من هم در فضای مجازی چیز‌هایی دیده‌ام.
 
 
وکیل بابک زنجانی ادامه داد: مطابق رای قطعی دیوان عالی کشور، صراحتاً گفته شده چنانچه آقای زنجانی موفق به پرداخت بدهی خود شود، استحقاق ماده ۱۱۴ قانون مجازات‌های اسلامی را دارا است.
بیشتر بخوانید:ظهور دوباره بابک زنجانی‌ها با نپیوستن به FATF/ اقتصاد ایران در یک قدمی لیست سیاه
 
 
وی با بیان این‌که ماده ۱۱۴ قانون مجازات‌های اسلامی مستقیماً اشاره به عفو و بخشش دارد، تاکید کرد: در رای قضایی دیوان آمده است که چنانچه ایشان بدهی‌شان را پرداخت کنند، می‌توانند از این ماده بهره‌مند شوند.
 
 
کوهپایه‌زاده گفت: مطلع هستم مدتی است که تلاش‌های قابل توجهی برای بازپرداخت بدهی‌های آقای زنجانی صورت گرفته که بنا به دلایلی مسائل محرمانه است و البته به دلیل مسائل تحریمی نمی‌توان آن‌ها را بازگو کرد، اما همین قدر می‌توانم عنوان کنم که اراده جدی صورت گرفته تا آقای زنجانی بدهی‌هایش را پرداخت کند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین