پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:34 - 1399/03/06

روستایی عشایری کارگر می‌خواهد نه دکتر!

وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب دو سرپرست در فدراسیون‌های پرورش اندام و روستایی و عشایری به نفرات نهایی رسیده و احتمالا ظرف امروز و فردا سرپرستان این دو فدراسیون معرفی خواهند شد.
کارگر آنلاین:: از آنجا که اخبار و اطلاعات موثقی از نفرات و نامزد‌های سرپرستی داریم خواستیم من باب تذکر و پیشنهاد عرض کنیم که فدراسیون‌های فوق هرکدام یک بافت خاص و منحصر به فرد دارند و بالطبع نفرات خاص خودش را هم می‌خواهد.
 
به طور مثال عرض می‌کنیم که فدراسیون روستایی عشایری یک نفر کارگر می‌خواهد نه مهندس و دکتر و برعکس فدراسیون پرورش اندام یک مدیر دکتر متبحر ورزشی نیاز دارد چرا که اولی با روستاییان سروکار دارد و سلامتی و شادابی روستاییان و عشایر عزیز و دومی با سلامت جسم و روح و روان جوانان جامعه.
 
فراگیر شدن فروش دارو و هورمن‌هایی که اسب را از پا می‌اندازد در باشگاه‌های رسمی پرورش اندام جان و سلامت نوجوانان و جوانان را نشانه رفته و یک نیروی متخصص و چشم و دل سیر می‌تواند با این هیولا و فساد موجود در باشگاه‌های پرورش اندام مقابله کند.
 
فدراسیون روستایی عشایری یک نیروی کارآمد اجرایی پایه کار می‌خواهد که چادر به دوش برود در مناطق روستایی و عشایری و امکاناتی اگر هست مستقیم دست روستاییان و عشایر برساند. آن‌ها خودشان بازی‌های متفاوت و زیبایی دارند و نیاز به تدوین مسابقات رسمی ندارند فقط باید به ایشان جهت داد؛ بنابراین بازهم از جهت تجربه اندکی که در حوزه ورزش‌های همگانی و روستایی و عشایری دارم خدمت تصمیم گیران برای این دو فدراسیون عرض می‌کنم که با تامل بیشتری سرپرست برای این دو فدراسیون معرفی کنند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین