پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:28 - 1399/03/09

مرگ کارگر ۱۸ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از مرگ کارگر ۱۸ ساله براثر سقوط از ارتقاع ساختمانی در دماوند خبر داد.
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین فاضلی جمعه ۹ خرداد با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی از طبقه هفتم یک ساختمان در حال احداث، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد کارگر ۱۸ ساله به هنگام کار در ارتفاع از طبقه هفتم ساختمان به دلیل نامعلومی به پایین سقوط کرده است.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه این کارگر به علت شدت جراحات فوت کرد و جسد متوفی با هماهنگی مقام قضائی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.
 
دستگیری اراذل اوباش معروف و سابقه‌دار در دماوند
 
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری اراذل اوباش سطح یک تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد و گفت: وی دارای سوابق متعددی از جمله : فروش مشروبات الکلی، درگیری دسته جمعی، قمه‌کشی، تعدی به مامورین دولتی وتمرد نسبت به آنها، شرارت با چاقو کشی و قمه کشی، حمل ونگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، نگهداری کالاهای ممنوعه تجهیزات پلیسی ونظامی، شرب خمر، استفاده از سلاح سرد و تخریب اموال، عربده کشی بوده که از سوی مراجع قضائی تحت تعقیب قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و حکم تعقیب متهم از سوی مراجع قضائی مراتب دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ دماوند این فرماندهی قرار گرفت.
 
رئیس پلیس شهرستان دماوند در ادامه اظهار داشت: با فعالیت شبانه روزی ماموران کلانتری ۱۱ دماوند و اقدامات پلیسی صورت گرفته، مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی اراذل اوباش معروف و سابقه دار دستگیر و ضمن تحویل به مراجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شد.
 
این مقام مسئول در خاتمه بیان داشت: پلیس اجازه عرض اندام و قدرت نمائی به هنجارشکنان را نخواهد داد و با اقتدار تمام و بدون اغماض با آن برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با پلیس هر گونه موارد را در این خصوص با شماره رایگان ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین