پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:00 - 1400/05/27

آخرین وضعیت نظام اسلامی مجری صدا و سیما + فیلم

حال «محمد رحمان نظام اسلامی» از مجریان قدیمی تلویزیون و رادیو و همچنین از جانبازان دوران دفاع مقدس که در بیمارستان بستری است، مساعد اعلام شد.

 محمد رحمان نظام اسلامی مجری برنامه قدیمی «صبح بخیر ایران» و از جانبازان دفاع مقدس به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است. اما متاسفانه در فضای مجازی خبر فوت وی منتشر شده بود که او  این خبر را تکذیب کرد.

او در این باره چنین عنوان کرد که هر سال به خاطر ترکش‌ها، عفونت وارد خونش می‌شود و از ناحیه پا دچار مشکل می‌شود اما امسال کرونا، ریه‌هایش را هم درگیر کرد. البته این درصد درگیری کم است و  تحت درمان می باشد.

نظام اسلامی که در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری است، تأکید کرد: فعلاً تا شنبه 30 مردادماه باید در بیمارستان باشد و بعد از ترخیص هم در منزل درمان را ادامه بدهد و خود را قرنطینه کند.

او با اشاره به اینکه نمی‌دانم این فضای‌مجازی چرا این‌طور غیرحرفه‌ای عمل می‌کند، گفت: گلایه دارم که بدون سند، مطلبی را نشر می‌دهند و باعث نگرانی دوستان می‌شوند؛ به لطف خدا و دعای خیر مردم، جای نگرانی نیست و حالم رو به بهبود است.

این مجری قدیمی تلویزیون همچنین از مردم درخواست کرد برای همه بیمارانی که در بستر بیماری‌اند، دعا کنند. او گفت: دلم پیش عزاداران امام حسین(ع) است و ممنون دعای خیر مردمم.

نظام‌اسلامی قرار بود به عنوان مجری، عازم مسابقات پارالمپیک بشود که به تعبیر خودش احتمالاً با این شرایط و اوضاعِ جسمانی، منتفی شود.

همچنین، «علی اکبر خدابخش» از مدیران اسبق رادیو و دوستان نزدیک محمدرحمان نظام اسلامی درباره آخرین وضعیت نظام اسلامی گفت: وی مدتی است به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و همچنین عارضه پا که عفونت کرده است، در بیمارستان بستری شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه وی در بخش عمومی بیمارستان بستری است و دوره درمان را می گذراند. ان شاءالله به لطف خداوند به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

خدابخش تاکید کرد: لطفا علاقه مندان به جناب آقای نظام اسلامی اخبار سلامتی وی را از افراد و رسانه های معتبر پیگیری کرده و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

در ادامه فیلمی از وی را مشاهده می کنید که در آن از مساعد بودن حال خود خبر می دهد:

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین