پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:11 - 1399/03/13

بی‌هزینه کمردردتان را درمان کنید

کارگر آنلاین: فرزاد نجفی پور، فیزیوتراپیست، کاندیدای دکتری تخصصی آسیب‌شناسی ورزشی: در این مقاله یک تمرین بسیار موثر، کاملا علمی و بی‌هزینه برای درمان کمردرد مزمن به شما معرفی می‌کنیم.

کمردرد مزمن با علت نامشخص یکی از شایع‌ترین مشکلات امروز مردم کشور ماست. ما پس از سال‌ها مطالعه و تحقیق و تجربه‌اندوزی حرکتی را ابداع کردیم که نتیجه‌اش خارق‌العاده است. این حرکت مقاله‌اش در یک ژورنال بین‌المللی معتبر هم ثبت شده است.


در تحقیقی که ما روی این حرکت انجام دادیم، اکثریت موارد بعد از دوازده هفته تفاوت چشمگیری از نظر کاهش درد و کارآیی با روز اول داشتند که می‌شود گفت تغییر هفتاد درصدی مثبت نشان دادند.


این حرکت خیلی ساده است چون تقریبا همه مردم امروزه یک مبل راحتی را در منزل دارند یا می‌توانند چیزی شبیه کفی یک مبل راحتی را با کیفیت و اندازه مشابه با پشتی یا امثال آن بسازند.


برای انجام این حرکت، باید روبروی مبل راحتی طاقباز دراز بکشید. به نحوی که سطح زیرین ران‌های‌تان به سطح جلویی و سطح زیرین ساق‌هایتان به سطح بالایی کفی مبل مماس شود. یک بالش کوچک یا چیزی مشابه آن را زیر سر بگذارید. بدنتان را کاملا شل کنید و بازوهایتان روی فرش کاملا آزاد باشند. سپس ساق‌هایتان را بدون اینکه از کفی مبل جدا شوند آرام بلرزانید و این کار را 30 دقیقه ادامه دهید.


هر روز صبح و عصر این تمرین را به مدت 12 هفته تکرار کنید. نتیجه حیرت انگیز خواهد بود. این تمرین، تمرین «مبل راحتی» نام‌گذاری شده است.
 

منبع: سلامانه
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین