پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:34 - 1399/03/14

درگیری مسلحانه در رباط کریم تهران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به درگیری مسلحانه در رباط کریم بین ۳ تن از اراذل و اوباش منطقه و شخص دیگری در پی مزاحمت برای خانم جوانی و مصدومیت ۲نفر در این درگیری، گفت: اراذل و اوباش تحت رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار دارند.
به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در گفت‌وگو با فارس در شهریار اظهار کرد: حدود ۲۰روز پیش یکی از اراذل و اوباش شهرستان رباط کریم از زندان آزاد شده و با توجه به مزاحمتی که برای خانم جوان متأهلی ایجاد کرده بود که شب گذشته درگیری‌ شدیدی در منطقه کیکاور رباط کریم رخ داد.
 
وی افزود: این درگیری مابین عموی همسر این خانم، فرد مزاحم و دو تن از همراهان او رخ داد که بر اثر شلیک گلوله سلاح وینچستر توسط عموی همسر خانم ۲نفر همراه فرد اراذل مجروح شدند.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: پس از درگیری مجروحان به مراکز درمانی منتقل، فرد ضارب دستگیر و فرد مزاحم متواری شد که تحت پیگرد قانونی قرار دارد.
 
سرهنگ سرپناه با اشاره به رصد اطلاعاتی اراذل و اوباش توسط نیروی انتظامی تصریح کرد: اراذل و اوباش تا زمانی که اصلاح رفتار نداشته باشند تحت رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار دارند و به شهروندان نیز توصیه می‌شود در این قبیل مسائل به جای درگیری و بروز مشکل موضوع را با پلیس و شماره ۱۱۰ در میان گذارند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین