پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:43 - 1399/03/14

قتل دو نفر در یک باغ ویلا

فرمانده انتظامی دزفول از قتل دو نفر در درگیری در یک باغ ویلا خبر داد.
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ روح‌اله گراوندی در تشریح این خبر اظهار کرد: شب گذشته (۱۳ خردادماه) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مجرویت سه نفر با سلاح سرد و رها شدن آنها درب بیمارستان، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.
 
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با حضور ماموران پلیس و بررسی موضوع مشخص شد افراد غیربومی که دارای سوابق کیفری بودند، بر اثر مصرف زیاد مواد مخدر و مشروبات الکلی در یک باغ ویلا با سلاح سرد درگیر و سه نفر از آنان مجروح شده‌اند. مجروحان حال مساعدی نداشتند و در کنار بیمارستان رها شده بودند.
 
گراوندی با بیان اینکه دو نفر از مجروحان به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کردند، تصریح کرد: نفر سوم پس از مداوا، برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه برابر دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد بیماری کرونا اجاره باغ ویلا ممنوع است، مالک متخلف آن نیز دستگیر و ملک پلمب شده است.
 
 فرمانده انتظامی دزفول تاکید کرد: نیروی انتظامی تحقیقات خود را به منظور شناسایی و دستگیری عاملان این دو قتل آغاز و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین