پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:30 - 1399/03/18

کشف ۲۰۰ میلیارد خودروی احتکار شده در پایتخت

کارگر آنلاین: رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۷۶ دستگاه انواع خودروی داخلی و خارجی احتکار شده از ۳ پارکینگ به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در شرق تهران خبر داد.

سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۷۶ دستگاه انواع خودروهای داخلی و خارجی احتکار شده از ۳ پارکینگ در حوالی بزرگراه «شهید سلیمانی» و «فلکه اول تهرانپارس» به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.


وی در تشریح جزئیات این خبر،گفت: مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و تخصصی از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار خودرو در سه پارکینگ در حوالی بزرگراه «شهید سلیمانی» و «فلکه اول تهرانپارس» مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار ذوالقدر افزود: با اخذ دستور قضایی، مأموران در قالب سه اکیپ از پارکینگ‌های مذکور بازدید کردند که در نتیجه آن، ۷۶ دستگاه خودرو شامل ۲۰ دستگاه پراید، ۱۷ دستگاه تیبا، ۶ دستگاه هایما، ۱۳ دستگاه سواری پژو پارس، ۱۲ دستگاه سمند و ۸ دستگاه پژو۴۰۵ کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی خودروهای کشف شده ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.


منبع: فارس

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین