پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:19 - 1399/04/15

دادگاهی برای یک جنایت عاشقانه

کارگر آنلاین: پسر نوجوان که متهم است در جریان درگیری عاشقانه مرتکب قتل شده‌است، در جلسه دادگاه قتل را گردن همدست فوت‌شده‌اش انداخت، درحالی که متهم دیگر پرونده قبل از جلسه دادگاه، به‌خاطر مسمومیت با محلول ضدعفونی فوت کرده‌بود.

در این پرونده دو پسر جوان به نام‌های سینا و ساتیار متهم هستند در جریان یک درگیری عاشقانه در جنوب تهران پسر 19 ساله‌ای به نام آرش را به قتل رسانده‌اند. متهمان پس از دستگیری به قتل اعتراف کردند و مشخص شد آرش و ساتیار به دختری به نام لیلا علاقه داشته و همین عشق باعث دوئل مرگبار آنها شده‌بود.

در ادامه دو متهم دیگر هم دستگیر شدند که در این درگیری حضور داشتند. با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهمان دیروز در حالی پای میز محاکمه قرار گرفتند که ساتیار قبل از محاکمه در کانون اصلاح و تربیت فوت کرده‌بود. در ابتدای جلسه دادگاه اولیای‌ دم آرش برای قاتل فرزندشان قصاص خواستند و مادر مقتول گفت: داغ جوان دیده‌ام و نمی‌توانم از خون او بگذرم و فقط قصاص قاتل را می‌خواهم.


سپس رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به سینا از او خواست از خود دفاع کند. سینا با رد اتهامش گفت: ضربات کشنده را من نزدم. پیش از این تحت فشار به قتل اعتراف کردم و عامل اصلی جنایت، ساتیار بود.


متهم به قتل درباره روز قتل گفت: روز حادثه ساتیار درحالی‌که عصبانی بود سراغ من آمد. او لیلا را همراه آرش دیده‌بود. از من خواست سراغ آرش برویم. وقتی به محلی که آرش بود رفتیم، او و دوستانش به سمت ما حمله کردند. من با چاقو دو ضربه به دست آرش زدم اما ضربات مرگبار را من نزدم.


رئیس دادگاه از متهم درباره علت مرگ ساتیار پرسید که سینا ادعا کرد: وقتی در کانون بودیم برای مقابله با کرونا به ما ماده ضدعفونی دادند که ساتیار برای این‌که بدنش را ضدعفونی کند، آن محلول را خورد. سریع او را به درمانگاه رساندیم اما به‌خاطر شدت مسمومیت فوت کرد.


در ادامه دو متهم دیگر در جایگاه قرار گرفتند و گفتند: سینا و ساتیار با ما درگیر شدند اما ندیدیم کدام‌یک از آنها ضربه مرگبار را به آرش وارد کرد.
پس از دفاعیات متهمان و وکلای دفاع آنها، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.



 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین