پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:28 - 1399/04/22

سرهنگ غلامعلی کفاش بر اثر کرونا شهید خدمت شد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان گفت: سرهنگ غلامعلی کفاش جانشین مرکز بهداری قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در سن ۵۰ سالگی شهید راه خدمت شد.
کارگر آنلاین : حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: از ابتدای تاسیس بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان سرهنگ کفاش به عنوان پرستار آی سی یو و اورژانس وارد این بیمارستان شد و پس از آن به عنوان جانشین مرکز بهدای قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور ۳۳ سال خدمت صادقانه را به بیماران ارائه کرد.
 
 
وی بیان کرد: بر اساس شواهد، گزارشات و بررسی‌ها حضور سرهنگ کفاش سبب پیشرفت‌های زیادی در بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان شد.
 
 
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان گفت: سرهنگ کفاش مدیری خلاق، مبتکر، با اخلاق، دوستدار اهل بیت (ع) و ولایت بود و سخنان رهبری همیشه الگو و سرلوحه کار وی قرار داشت.
 
 
وی با تاکید بر اینکه شهید کفاش فرمانده شجاع و دلاوری بود؛ خاطر نشان کرد: وی همیشه در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف آماده ارائه خدمت به مردم بود و در چند ماه اخیر نیز در مبارزه با ویروس کرونا به صورت جهادی در کنار پرستاران و پزشکان حضور داشت و به مردم و بیماران خدمت رسانی می‌کرد.
 
 
حجت الاسلام رنجبر تصریح کرد: جانشین مرکز بهداری قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور در حین خدمت به بیماران کرونایی به این ویروس منحوس مبتلا و پس از ۱۲ روز تحمل این بیماری با وجود تمام تلاش کادر سلامت نیمه شب گذشته به یاران شهیدشان پیوست.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین