پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00005:40 - 1399/04/23

کشف دایناسوری کوچکتر از تلفن همراه+عکس

اندازه فسیل تنها ۱۰ سانتی متر بوده و کوچکترین دایناسوری است که تاکنون کشف شده است. باستان شناسان این فسیل را در حفاری‌های انجام شده ماداگاسکار یافته و تحت بررسی قرار داده اند. باستان شناسان موفق به کشف فسیل دایناسوری ۲۳۷ میلیون ساله شده اند که کوچکتر از تلفن‌های همراه امروزه بوده است.
کارگر آنلاین :  اندازه فسیل تنها ۱۰ سانتی متر بوده و کوچکترین دایناسوری است که تاکنون کشف شده است. باستان شناسان این فسیل را در حفاری‌های انجام شده ماداگاسکار یافته و تحت بررسی قرار داده اند. باستان شناسان موفق به کشف فسیل دایناسوری ۲۳۷ میلیون ساله شده اند که کوچکتر از تلفن‌های همراه امروزه بوده است.
 
به گزارش وایرد، این دایناسور کوچک که به نام علمی "کنگونافون" شناخته شده است از گونه خزندگان به شمار می‌آید در تصویر بازسازی شده این دایناسور اندازه حیوان را در مقایسه با اندازه دست انسان نشان میدهد.
 
"کریستین کامرر" محقق دیرینه شناس موزه علوم طبیعی کارولینای شمالی در این باره گفت: اندازه این دایناسور‌ها و زیبایی شان باعث می‌شد اگر امروز وجود داشتند به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شدند.
 
اندازه فسیل تنها ۱۰ سانتی متر بوده و کوچکترین دایناسوری است که تاکنون کشف شده است. باستان شناسان این فسیل را در حفاری‌های انجام شده ماداگاسکار یافته و تحت بررسی قرار داده اند.
 
دایناسور کوچک با پا‌های عقب خود پرش‌های کوتاهی انجام داده و با دندان‌های میخی اش حشرات را شکار می‌کرد به همین دلیل لقب "قاتل کوچک " را از آن خود کرده است.
 
کشف دایناسوری کوچکتر از تلفن همراه
 
  
منبع: ایران آنلاین
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین