پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:23 - 1399/04/23

عامل فوت دختر۶ساله بروجردی دستگیر شد

کارگر آنلاین: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان از فوت دختر بچه ۶ ساله بروجردی و دستگیری عامل آن در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سرهنگ" رضا شیراوژن" اظهار داشت : بر حسب اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد دختر بچه ای ۶ ساله در محله ای از بروجرد ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.


این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ، دختر بچه ۶ ساله ای ناپدید شده و جسد وی پس از گذشت ۵ ساعت در کوچه محل زندگی متوفی رها شده است.


سرهنگ شیراوژن ادامه داد : با هماهنگی مقام قضائی، ماموران پلیس در سریعترین زمان ممکن با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی، خودرو ایی که با این کودک تصادف کرده بود را شناسایی کردند که بلافاصله راننده به همراه پسر ۱۸ ساله اش دستگیر شدند.
وی گفت: در بازجویی های اولیه با وجود قراین و مستندات پلیس، پسر متهم اقرار و عنوان کرد پدرم با خودرو، متوفی را زیر گرفته و فوت وی به علت تصادف بوده است.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان در پایان با بیان اینکه متهمان در اجرای دستور مقام قضائی به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند، گفت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی است و نیروی انتظامی با این قبیل افراد به شدت برخورد می کند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین