پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:49 - 1399/04/24

مبتلا شدن ۴۰ کارمند بانک ملی استان قزوین به ویروس کرونا

دبیر شوراهای هماهنگی بانک‌ها و مدیر شعب بانک ملی استان قزوین گفت: شهروندان قزوینی برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و سلامت جامعه سعی کنند تا از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری بیشتر بهره‌مند شوند.
به گزارش کارگر آنلاین، علی یزدان‌دوست با اعلام این خبر گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی آحاد جامعه، زیرساخت‌های لازم از سوی بانک‌ها برای ارائه خدمات غیرحضوری مشتریان به شعب اتخاذ شد که نتایج خوبی را نیز همراه داشت.
 
وی با بیان اینکه سلامت کارکنان بانک و مردم هنگام شیوع ویروس کرونا از همان ابتدا در اولویت کار نظام بانکی کشور و استان قرار گرفته و ارائه خدمات غیرحضوری نیز به همین منظور انجام شد، افزود: این بیماری ناشناخته و مهلک با رویکرد خاص وارد شده و جان مردم را نیز به خطر انداخته و به همین منظور شهروندان باید از مراجعه به اماکن عمومی پرجمعیت مانند شعب بانک‌ها تا حد ممکن خودداری کرده و با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی در حفظ سلامت خود کوشاتر باشند.
 
یزدان دوست خاطرنشان کرد: این در حالی است که همزمان با شیوع و اوج این بیماری، به تمامی شعب بانک‌های سطح استان در حفظ و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید شد و در عین حال نیز با ایجاد ابزارهای حفاظتی، سعی کردیم فاصله‌گذاری اجتماعی بین کارمندان و مراجعه کنندگان نیز رعایت شود.
 
وی اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌شود تا ضمن نصب نرم افزارهای بانکی بر روی تلفن‌های همراه خود جهت انجام امور بانکی، در صورت نیاز به حضور در شعبه از ماسک و دستکش‌های یک بار مصرف استفاده کرده و رعایت فاصله با سایر مشتریان را در شعب رعایت کنند. 
 
به گفته وی، تاکنون حدود ۴۰ کارمند بانک ملی استان قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۵ نفر نیز در قرنطینه به سر می‌برند.
 
چندی پیش نیز  از سوی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اعلام شد  ۸۳ درصد کارکنان یکی از شعب بانک‌های قزوین به کرونا مبتلا شده‌اند. 
 
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین