پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:42 - 1399/04/24

راز قتل دختر بچه چه بود؟

کارگر آنلاین: راز مرگ مشکوک دختر ۶ ساله بروجردی که جسدش داخل گونی مقابل خانه شان پیدا شده بود با اعترافات یک پدر و پسر فاش شد.

رضا شیراوژن، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان با بیان جزئیات این ماجرا گفت: ساعت ۱۳ روز شنبه خانواده این دختربچه ۶ ساله در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی استان اعلام کردند که دخترشان پس از خروج از خانه ناپدید شده است که بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند و به بررسی موضوع پرداختند تا اینکه حدود ساعت ۱۶ همان روز جنازه این دختربچه در حالی که داخل یک گونی بود در مقابل خانه‌شان کشف شد.

در حالی که گمانه زنی‌های زیادی درباره مرگ این بچه وجود داشت سرانجام مأموران با بررسی و تحقیقات بیشتر متوجه شدند که وی بر اثر تصادف با خودرو فوت کرده است. در ادامه مأموران انتظامی موفق شدند خودرویی که این کودک را زیر گرفته شناسایی و صاحب آن را که مرد میانسالی بود به‌همراه پسرش بازداشت کنند. در بازجویی‌ها پسر ۱۸ ساله این مرد عنوان کرد که روز حادثه پدرش با این دختربچه تصادف کرده سپس در حالی که کودک را سوار خودرو کردیم و متوجه مرگ او شدیم به‌خاطر ترس زیاد ساعاتی سردرگم بوده و در نهایت تصمیم گرفتیم دختربچه را داخل گونی گذاشته و آن را در مقابل خانه‌اش رها کنیم.

سرهنگ شیر اوژن در ادامه گفت: برای پلیس محرز شد که حادثه فقط تصادف بوده. راننده متخلف به‌جای اینکه با پلیس تماس بگیرد یا کودک را به بیمارستان برساند باعث بروز گمانه‌هایی شد که بیشتر خود او را متضرر کرد. به‌طور قطع اقدام او پس از مرگ دختر ۶ ساله به‌لحاظ قضایی او را با مجازات شدیدتری روبه‌رو خواهد کرد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین