پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:41 - 1399/04/24

وزیر راه و شهرسازی: بازار اجاره مسکن به ثبات رسید

سازمان امور مالیاتی در خصوص اخذ مالیات از خانه‌های خالی سامانه را بارگذاری کرده تا با شناسایی این واحدها برای مالکان برگه مالیاتی ارسال کند. این مالیات برای ایجاد بازدارندگی است تا مالکان این واحدها هرچه سریع‌تر این واحدهای خالی را به بازار عرضه کنند.
وزیر راه و شهرسازی اخذ مالیات از خانه‌های خالی را زمینه‌ساز ورود این واحدها به بازار مصرف اعلام کرد و گفت: بازار اجاره مسکن به ثبات رسید.
 
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از خبرآنلاین،محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: اخذ مالیات از خانه‌های خالی زمینه‌ساز عرضه و یا فروش واحدهای مسکونی خالی در کشور خواهد شد.
 
وی افزود: سازمان امور مالیاتی در خصوص اخذ مالیات از خانه‌های خالی سامانه را بارگذاری کرده تا با شناسایی این واحدها برای مالکان برگه مالیاتی ارسال کند. این مالیات برای ایجاد بازدارندگی است تا مالکان این واحدها هرچه سریع‌تر این واحدهای خالی را به بازار عرضه کنند.
 
وی درباره تصویب مصوبه ستاد ملی مقابه با کرونا بابت کنترل بازار اجاره، تصریح کرد: این مصوبه بازار پرالتهاب اجاره مسکن را کنترل کرده است. در همین زمینه و براساس گزارش‌های روزانه، تاکنون آژانس‌های املاک در همه مناطق از این مصوبه تبعیت کرده اند و طبق رصدهای انجام گرفته معاملاتی که در آژانس‌ها ثبت شده، نشان دهنده کنترل و ایجاد ثبات در این بازار است.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین