پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:41 - 1400/06/08

فوت عابر پیاده در تاریکی بلوار فرودگاه

بر اثر نقص روشنایی در بلوار فرودگاه یک خودرو با عابر پیاده برخورد کرد و متأسفانه عابر پیاده جان خود را از دست داد.

سرهنگ فرخ جمالی اظهار کرد: پس از بررسی‌ها مشخص شد اداره برق به دلیل نقص روشنایی مقصر است و در پی این اتفاق پلیس راهور از اداره برق شکایت کرد.

وی با بیان اینکه زمان قطعی برق در بلوار آیت‌الله نجفی و بلوار فرودگاه مشکل داریم، افزود: در تقاطع‌ها نیز پس از قطعی برق مشکلات ترافیکی به وجود می‌آید که این معضل بیشتر در زمان ترافیک غروب رخ می‌دهد.

جمالی با اشاره به اینکه در حال حاضر محدودیت تردد در مسیرهای گردشگری وجود ندارد، یادآور شد: تنها محدودیت تردد موجود در استان محدودیت بر اساس رنگ‌بندی کرونایی است.

پلیس راهور شهرستان همدان ادامه داد: در حال حاضر در همدان به علت شرایط قرمز کرونایی محدودیت ورود خودروهای غیربومی و خروج بدون مجوز خودروهای بومی وجود دارد.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ خودروی غیربومی در شهر همدان اعمال قانون می‌شود، خاطرنشان کرد: همدانی‌هایی که پلاک غیر بومی دارند نیز باید هر چه سریع‌تر وضعیت پلاک‌هایشان را مشخص کنند.

جمالی در پایان با اشاره به اینکه طرح ساماندهی خودروهای سنگین و تردد آنها به شهر همدان به زودی اجرایی می‌شود، بیان کرد: بر اساس طرحی که امروز در فرمانداری همدان مورد بررسی قرار گرفت این خودروها بر اساس شرایط خاصی می‌توانند در شهر تردد کنند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین