پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:36 - 1400/06/08

سارقان حرفه ای از چنگال پلیس در جنوب تهران فرار کردند

مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف خودروی مسروقه و دستگیری ۲ سارق حرفه ای در عملیات تعقیب و گریز خبر داد.

سرهنگ کارآگاه یوسفوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: ساعت ۴ بامداد پنجم شهریور ماه کارآگاهان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خیابان شوش به یک دستگاه خودروی پراید به همراه ۲ سرنشین مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت به تاریخ هفدهم مردادماه از کلانتری ۱۰۸ نواب بوده است.

  • وی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با هماهنگی مرکز پیام و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودرو پراید دستور توقف داده؛ لیکن سارقان پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز وارد خیابان های فرعی شده و با حرکات مارپیچی و سرعت بسیار زیاد باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری شدند.
  • کارآگاه یوسفوند اعلام کرد: مجددا افسراکیپ راننده خودروی مسروقه را توسط علائم هشدار دهنده دعوت به آرامش و توقف کرد اما سارقان توجهی نداشته و به فرار به صورت خطرآفرین ادامه داده و پس از گذشتن چندین خیابان فرعی وارد خیابان مولوی شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران ادامه داد: افسراکیپ به منظور جلوگیری از فرار و خسارت های احتمالی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوایی در فواصل زمانی و مکانی معین کرد اما راننده اصلا توجهی نداشته و با سرعت بیشتر به سمت خیابان وحدت اسلامی تغییر مسیر داد و پس از گذشتن مسافتی خودرو را متوقف کرده و به صورت پیاده از محل گریختند.

سرهنگ یوسفوند افزود: در ادامه سریعاً اعضای اکیپ به تعقیب به صورت پیاده ادامه و پس از شیلک تیر هوایی راننده و سرنشین به نام های حسن و ناصر دستگیر شدند که ضمن بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهمان دارای سابقه متعدد سرقت خودرو و قطعات هستند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: گزارشی در این خصوص تنظیم و خودرو به پارکینگ هدایت و متهمان جهت سیر مراحل قانونی در اختیار اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین