پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11019:36 - 1399/04/28

پردرآمدترین شغل های خانگی

در دوران کرونا چگونه بتوانیم در خانه خودمان کسب درآمد کنیم؟
کارگر آنلاین : بسیاری از افراد دوست دارند که در دوران کرونا در خانه مانده و همزمان درآمدی داشته باشند اما نمیدانند که باید از کجا شروع کنند، در این مقاله میخواهیم لیست پردرآمدترین مشاغل خانگی را به شما معرفی کنیم. میرکیارش خمسی، انصاف نیوز:
 
۱٫شغل های فریلنس یا دورکاری
یکی از کارهایی که در دوران عادی یا کرونا میتوانید از خانه خود انجام دهید، فریلنسری یا دورکاری است. برنامه نویسی، تولید محتوا، پشتیبانی، طراح گرافیک و خبرنگاری! از جمله شغل هایی هستند که میتوانند به صورت فریلنس یا دورکار انجام شوند. معمولا فریلنسر ها به صورت پروژه ای کار میکنند و اگر تجربه بالایی داشته باشند میتوانند همزمان دو یا سه پروژه را انجام داده و درآمد خوبی به دست بیاورند.
 
۲٫همکاری در فروش
همکاری در فروش یا Affiliate Marketing به زبان ساده ویزیتوری شیک در فضای مجازی است. بسیاری از سایت های معروف ایرانی این کار را انجام میدهند، در پروسه همکاری در فروش معمولا شما یک اکانت برای این کار می سازید و چندین لینک یکتا برای شما تولید میشود، هرکسی که با لینک شما موفق به خرید در سایت مقصد شود پورسانت بلافاصله در اکانت شما محاسبه میشود. شما میتوانید در وبسایت شخصی خود، بلاگ یا صفحات فضای مجازی این لینک ها را به همراه توضیح یا بنر منتشر کنید.
 
۳٫ معامله گری و سرمایه گذاری در بازارهای مالی
این روزها سرمایه گذاری در بورس بسیار داغ است، افراد میتوانند با معامله های موفق و سهام داری در بازار بورس فعالیت کنند همچنین بازارهای جهانی مانند فارکس نیز برای معامله گران مناسب است. برای اطلاع بیشتر از نحوه شروع کار در بورس کلیک کنید.
 
۴٫درست کردن عطر، اسلایم، بمب حمام یا هنر چوب و رزین
شما میتوانید در خانه عطر، اسلایم، بمب حمام یا هر چیز دیگری مانند این ها را درست کنید تنها کافی است به زبان فارسی یا انگلیسی کلمه: خودت انجام بده یا DYI – Do it yourself را جستجو کنید تا شگفت زده شوید از این که چه چیزهایی را میتوانید با سرمایه کم درست کرده و به فروش برسانید.
 
۵٫ فروش اجناس در سایت های چند فروشنده
شما میتوانید در سایت های چند فروشنده یا مارکت پلیس اجناس خود را به فروش رسانده و از این راه کسب درآمد کنید.
 
۶٫درآمد از راه تبلیغات
قبل از اینکه بتوانید از راه تبلیغات پول در بیاورید باید یک رسانه در شبکه های اجتماعی یا در بستر وب داشته باشد. بعد از اینکه وقت کافی برای صفحه خود یا وبسایتتان گذاشتید میتوانید به صورت تصاعدی درآمد کسب کنید.
 
۷٫ صنایع دستی، غذا و شیرینی درخانه
شما میتوانید از مهارت های خود در تهیه غذا، شیرینی و … استفاده کنید و به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با استارت آپ های این حوزه همکاری کنید.
 
۸٫ بدست آوردن ارزهای دیجیتال
شما میتوانید در خانه با استفاده از دستگاه های ماین ارزهای دیجیتال اقدام به بدست آوردن آنها کنید و به صراف های ارز دیجیتال این ارز ها را بفروشید.
 
۹٫ ترجمه کردن
اگر به یکی از زبان های خارجی مهارت دارید میتوانید از این راه در خانه کسب درآمد کنید.
 
۱۰٫پرورش گل و گیاه
اگر حیاط، بالکن ، پشت بام یا اتاق بیکار دارید میتوانید دست به کار شوید و گیاهان کم جا و گران قیمت بکارید.
 
۱۱٫ تعمیر لوازم در منزل
شما میتوانید لوازم الکترونیکی را گرفته و در خانه خود تعمییر کنید.
 
۱۲٫ آموزش از طریق وب
شما میتوانید مهارتی را که دارید به صورت وبینار یا پکیج در سایت های مرتبط به فروش برسانید و از آن درآمد کسب کنید.
 
۱۳٫ پرورش کرم، کرم ابریشم یا زنبور
شما میتوانید در یک محیط سربسته کرم ابریشم، زنبور و… را پرورش دهید.
 
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین