پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:46 - 1399/05/04

یک استارتاپ دیگر تعطیل شد

یک استارتاپ دیگر نیز خداحافظی کرد؛ «ابرینو» تصمیمات ناگهانی رگولاتوری، قصور مراکز داده میزبان یا تصمیمات یک طرفه اپراتورها را از دلایل تصمیم خود دانسته است.
به گزارش کارگر آنلاین ، یک استارتاپ دیگر نیز با صدور اطلاعیه‌ای از این اکوسیستم خداحافظی کرد؛ «ابرینو» در متنی که روی سایت این مجموعه درج شده، تصمیمات ناگهانی رگولاتوری، قصور مراکز داده میزبان یا تصمیمات یک طرفه اپراتورها را از جمله دلایل مهم تصمیم خود دانسته است.
 
ابرینو پس از هفت سال فعالیت در حوزه ذخیره‌سازی ابری امروز به کاربران خود اطلاع داد که تا پایان مردادماه از اطلاعات موجود در فضای ابری خود پشتیبان بگیرند و همچنین شماره حساب خود را برای عودت وجوه طرح‌های فعال ثبت‌ کنند.
 
استارتاپی که امروز از اکوسیستم خداحافظی کرد در طول فعالیت خود توانسته بود به بیش از ۲۴۰ هزار کاربر سرویس‌دهی و بیش از ۲۰ میلیون فایل و صد ترابایت اطلاعات را نگهداری کند. ابرینو همچنین بیش از ۵۰ میلیون پیامک، ۵۰ هزار دفترچه تلفن و میلیون‌ها فایل کاربران را نگهداری می‌کرد.
 
این تیم استارتاپی، تصمیمات ناگهانی رگولاتوری، تصمیمات یک طرفه اپراتورها، کیفیت پایین خدمات مراکز داده‌، هزینه‌های بسیار بالا برای فرآیندهای توسعه پیچیده و تست‌های امنیتی متعدد، جذب سرمایه‌گذار، بازارسازی، و نبود زیرساخت‌های ابری و امکانات مرکز داده‌‌ای مناسب را از جمله مهم‌ترین چالش‌های فعالیت خود دانسته است.
 
ابرینو، چندمین استارتاپی محسوب می‌شود که در ماه‌های اخیر به فعالیت خود پایان داده است. پیش از این تیم‌هایی چون چیلیوری و چنگال نیز فعالیت خود را متوقف کرده بودند. مشکلات بازاریابی، قانون‌گذاری‌های یک‌شبه و کمبود سرمایه، از جمله مهم‌ترین چالش‌های اکوسیستم استارتاپی است. همچنین سازمان فناوری اطلاعات در گزارشی که چندی پیش منتشر کرد آورده است، با ادامه شیوع ویروس کرونا، احتمال تعطیلی ۶۱ درصد استارتاپ‌ها در آینده نزدیک وجود دارد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین