پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:04 - 1399/05/15

جزییات خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی اعلام شد

دریافت فیش مستمری، ثبت درخواست صدور دفترچه‌های درمانی ، درخواست بازنشستگی ، گواهی کسر اقساط و ... از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی امکان‌پذیر است .
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد (مدیر کل تامین اجتماعی گیلان) با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جامع به گروه‌های هدف و مخاطبان این سازمان، مشارکت تشکل‌های کارگری و کانون های بازنشستگی را در این امر بسیار موثر برشمرد. 
 
او افزود : با توجه به اینکه توسعه خدمات غیرحضوری واتخاذ رویکردهای نوین در بستر اینترنت و خدمات الکترونیک بعنوان یکی از الزامات و ظرفیت‌های تکنولوژی روز و فرصتی به منظور فراهم کردن خدمت رسانی آسانتر با رضایتمندی بیشتر و کاهش مراجعات غیرضروری تلقی می‌شود و نظر به حرکت‌های سازنده و گام‌های بلند سازمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر در راستای نیل به اهداف این نگاه در مسیر هوشمندسازی فرایندها وتحقق چشم انداز تعیین شده، خواستار لزوم گرایش بازنشستگان و تمامی گروه‌های مستمری بگیران به استفاده ازامکانات تمهید شده در نشست‌ها و جلسات داخلی اعضای هیات مدیره کانون‌های شهرستانی و همچنین مراجعات جامعه هدف به کانون‌ها شد.
 
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان اظهار داشت: درآینده نزدیک با تسری دامنه فعالیت‌های جدید از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir تمامی فرایندها دراین بستر ارائه و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بهره مندی از این ظرفیت مورد انتظار است.
 
 حسین نژاد اظهار امیدواری کرد: تحقق این امر تسریع و تسهیل خدمات و رضایتمندی عمومی در جامعه شریف مستمری بگیران را به دنبال داشته باشد .a
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین